| کد خبر: 252081 |

بهترین پلتفرم های رزرو آنلاین هتل در سال ۲۰۲۲

بر اساس گزارش وب سایت «STAAH»، پلتفرم های «Agoda»، «Booking.com» و «Traveloka» با کسب بیشترین درآمد، سه پلتفرم برتر رزرو آنلاین هتل ها در سال ۲۰۲۲ میلادی شناخته شدند.

تین نیوز

 بر اساس گزارش وب سایت «STAAH»، پلتفرم های «Agoda»، «Booking.com» و «Traveloka» با کسب بیشترین درآمد، سه پلتفرم برتر رزرو آنلاین هتل ها در سال ۲۰۲۲ میلادی شناخته شدند. 

به گزارش تین نیوز به نقل از رسانه قطبنما، STAAH یکی از پلتفرم های پیشرو در زمینه توزیع و رزرو آنلاین هتل ها است که هر ساله فهرستی از برترین کانال های رزرو آنلاین هتل منتشر می کند. تازه ترین بررسی های STAAH از ۱۰ کانال برتر رزرو آنلاین هتل در سال ۲۰۲۲ میلادی نشان می دهد وب سایت بوکینگ (Booking.com) با کسب بیشترین درآمد در سال گذشته، توانسته است برای پنجمین سال متوالی، در صدر فهرست برترین پلتفرم های رزرو آنلاین هتل سال قرار بگیرد. 

پس از آن، پلتفرم های «آگودا» (Agoda) و  «تراولوکا» (Traveloka) از دیگر کانال هایی هستند که با حفظ جایگاه خود نسبت به سال ۲۰۲۱ میلادی، مقام های دوم و سوم برترین پلتفرم های رزرو آنلاین هتل در سال ۲۰۲۲ را از آن خود کردند. آژانس مسافرتی  «اکسپدیا» (Expedia) نیز که در گزارش سال گذشته STAAH در مقام ششم جای داشت، در سال ۲۰۲۲ میلادی توانست با پیشی گرفتن از پلتفرم هایی مانند «Trip.com» و «Airbnb»، در رتبه چهارم قرار بگیرد. کانال رزرو مستقیم STAAH نیز در جایگاه پنجم از این لیست قرار دارد. 

لیست۱۰ پلتفرم برتر رزرو آنلاین هتل در سال ۲۰۲۲ میلادی به ترتیب عبارتند از: 

  1. Booking.com

  2. Agoda

  3. Traveloka

  4. Expedia

  5. STAAH

  6. GoMMT

  7. Ticket.com

  8. Trip.com

  9. Airbnb

  10. Hotelbeds

 پیش از این نیز، در گزارشی از پلتفرم «Apptopia»، به معرفی محبوب ترین اپلیکیشن های سفر در سال ۲۰۲۲ میلادی پرداخته بودیم. بر اساس این گزارش، اپلیکیشن گوگل مپ (Google Maps)، با ۱۱۳ میلیون بار دانلود در مقام اول و اوبر (Uber) و اپلیکیشن بوکینگ (Booking.com) در جایگاه دوم و سوم از محبوب ترین اپلیکیشن های سفر در سال ۲۰۲۲ میلادی قرار دارند. 

همچنین به گزارش «Apptopia»، داده های جهانی آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA) نشان می دهد اپلیکیشن های Booking.com و Airbnb جایگاه خود را به عنوان اولین و دومین اپلیکیشن های OTA با بیشترین دانلود در سال ۲۰۲۲ میلادی حفظ کرده اند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.