
◄ قطع وابستگی به خارج برای تولید واگن باری
رویکرد خودباوری و توجه به استعدادهای داخلی در راه آهن به یک مساله جدی تبدیل شده است و از امروز هیچ وابستگی برای تولید واگن باری به خارج نداریم.
- قطع وابستگی به خارج برای تولید واگن باری
- داخلیسازی تولید چرخ و ترمز واگن، برای نخستین بار بطور کامل
- (ISFAHAN KAFRIZ(Quality Assurance
- (ISFAHAM KAFRIZ (Other Industries
- (ISFAHAN KAFRIZ (Railway
- ISFAHAN KAFRIZ
- چند مزیت ایجاد تونل دوخطی و برقی ورسک - فیروز کوه
- دلایل کندی توسعه همه جانبه حمل و نقل ریلی نسبت به حمل جادهای
- ضرورت ایجاد نهاد رگولاتوری برای تنظیم مقررات ریلی
- راهآهن نیمه برقی با ناوگان برقی-دیزلی
- انتقاد شرکتهای ریلی از افزایش ۵.۵ برابری قیمت بانداژ
- ◄ حضور دو وزیر در چهارمین کنفرانس پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن و سومین نمایشگاه بین المللی ریلی
- ◄ گزارش تین نیوز از حضور شرکت های ایرانی در یک نمایشگاه " واقعا " بین المللی
- ◄ حضور اصفهان کفریز؛ تنها تولیدکننده بانداژ قطار در نمایشگاه بین المللی ریلی اوراسیا ۲۰۱۵
- ◄ حضور اصفهان کفریز؛ تنها تولیدکننده بانداژ قطار در نمایشگاه بین المللی ریلی اوراسیا ۲۰۱۵
- داخلیسازی تولید چرخ و ترمز واگن، برای نخستین بار بطور کامل
- چند مزیت ایجاد تونل دوخطی و برقی ورسک - فیروز کوه
- دلایل کندی توسعه همه جانبه حمل و نقل ریلی نسبت به حمل جادهای
- انتقاد شرکتهای ریلی از افزایش ۵.۵ برابری قیمت بانداژ
- قطع وابستگی به خارج برای تولید واگن باری
- راهآهن نیمه برقی با ناوگان برقی-دیزلی
- ضرورت ایجاد نهاد رگولاتوری برای تنظیم مقررات ریلی
- (ISFAHAN KAFRIZ (Railway
- ISFAHAN KAFRIZ
- (ISFAHAN KAFRIZ(Quality Assurance
- ◄ حضور دو وزیر در چهارمین کنفرانس پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن و سومین نمایشگاه بین المللی ریلی
- (ISFAHAM KAFRIZ (Other Industries
- ◄ گزارش تین نیوز از حضور شرکت های ایرانی در یک نمایشگاه " واقعا " بین المللی
اخبار برگزیده کفریز اصفهان
-
◄ قطع وابستگی به خارج برای تولید واگن باری
رویکرد خودباوری و توجه به استعدادهای داخلی در راه آهن به یک مساله جدی تبدیل شده است و از امروز هیچ وابستگی برای تولید…
-
خودکفایی کامل ایران در تولید واگن باری؛
◄ داخلیسازی تولید چرخ و ترمز واگن، برای نخستین بار بطور کامل
صبح امروز مراسم رونمایی از تولید داخلی چرخ و سیستم ترمز قطار برای نخستین بار در ایران انجام شد. با تولید این چرخ برای…
-
(ISFAHAN KAFRIZ(Quality Assurance
We strongly believe that in order for an organization to succeed, it has to be directed in a systematic and…
-
(ISFAHAM KAFRIZ (Other Industries
Getting advantage of unique and high performance ring rolling machines has enabled us to
-
(ISFAHAN KAFRIZ (Railway
We are honored to be recognized as the first private sector manufacturer of railway tyres in the country
-
ISFAHAN KAFRIZ
sfahan Kafriz co. with three decades experience in production of steel forged parts and flanges is specialized in…
-
چند مزیت ایجاد تونل دوخطی و برقی ورسک - فیروز کوه
احداث تونل مستقیم دوخطه (با قابلیت برقی در آینده) از ایستگاه ورسک به ایستگاه فیروزکوه با حذف ایستگاه های گدوک و دوگل و…
-
بررسی اهداف اجرایی برنامه میانمدت راهآهن/ بخش 26
دلایل کندی توسعه همه جانبه حمل و نقل ریلی نسبت به حمل جادهای
بررسی وضعیت عملکرد مدیران حمل و نقل ریلی طی سه برنامه پنج ساله اخیر حاکی از آنست که به جز موضوع حمل و نقل و موارد…
-
در جلسه دبیر انجمن با شرکت مشاور تهیه کننده اساسنامه رگولاتوری حمل و نقل مطرح شد:
ضرورت ایجاد نهاد رگولاتوری برای تنظیم مقررات ریلی
اقتصاد کشور برای رشد نیازمند حضور بیش از پیش بخش خصوصی است و ایجاد نهاد رگولاتوری به تسهیل، تضمین و گارانتی رشد اقتصاد…
-
راهآهن نیمه برقی با ناوگان برقی-دیزلی
ایران دارای 9306 کیلومتر شبکه است که 2134 از آن دوخطه و 181 کیلومتر از آن برقی است.
وضعیت آب و هوا
- {{ cityFields.city }} {{ cityFields.data.main.temp_min }} {{ cityFields.data.main.temp_max }}