| کد خبر: 253411 |

◄ معرفی سامانه ۵۱۴۹ ؛ سامانه صدای مسافر راه آهن جمهوری اسلامی ایران

سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی مشتریان و هموطنان است.

تین نیوز

سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی مشتریان و هموطنان است.

به گزارش تین نیوز، این سامانه جهت ارائه اطلاعات به مسافرین در مورد برنامه حرکت قطارها ، مراکز فروش بلیت، تعرفه و قوانین استرداد بلیط قطار، حمل خودرو و توشه، بلیت بین المللی و اینترنتی، معرفی ایستگاه های قطار و موقعیت جغرافیایی قطارهای در حال سیر و مشخصات قطار ها، پیگیری مشکلات مسافرین در هر لحظه از سفر و همچنین ثبت درخواست های مردمی (شکایت، پیشنهاد، انتقاد و تقدیر) در مورد قطارها، آژانس ها، ایستگاه ها، بلیت و مامورین بوسیله تلفن، پیامک و ایمیل و پاسخگویی به آنها راه اندازی گردیده است و به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافرین  است.

همچنین متقاضیان محترم پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویا می توانند از طریق اطلاعات گویا، فاکس و کارشناسان سامانه ؛ از خدمات این سامانه استفاده کنند.

◄ نمایش آنلاین موقعیت قطارهای باری و مسافری

معرفی سامانه 141؛ جامع اطلاع رسانی جاده های کشور

◄ معرفی پلیکیشن مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی

 

 لیست خدمات سامانه صدای مسافر شرکت راه آهن

  • پیش فروش بلیت قطارها
  • برنامه حرکت قطارها
  • قیمت و موجودی بلیت
  • مشخصات انواع قطار
  • مدت زمان سیر
  • موقعیت قطار
  • استعلام ورود قطار به ایستگاه
  • ثبت انتقادات، پیشنهادات و شکایات مردمی
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

helptinn

تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

از ما حمایت کنید