| کد خبر: 150861 |

20 دوربین ثبت سرعت در گلستان به بهره‌برداری رسید

2معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از افتتاح و بهره‌برداری 20 دوربین ثبت سرعت در سطح استان گلستان خبر داد.

تین نیوز

2معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از افتتاح و بهره‌برداری 20 دوربین ثبت سرعت در سطح استان گلستان خبر داد.

عادل مصدقی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تاکنون 20 دوربین ثبت سرعت در سطح استان گلستان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

وی درخصوص دوربین ثبت‌کننده سرعت تصریح کرد: در گذشته چهار دوربین در گرگان به سمت گلوگاه داشتیم و در هفته دولت 16 دوربین دیگر از گرگان به سمت شرق استان گلستان به بهره‌برداری رسید.

*ایمنی در دوربرگردان‌ها باید ایجاد شود/ دست‌فروشان در حاشیه جاده‌ها باید ساماندهی شوند

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان درخصوص دوربرگردان در سطح استان گلستان ابراز کرد: احداث دوربرگردان باید در حوزه‌های مرتبط صورت گیرد و ایمنی باید در دوربرگردان‌ها ایجاد شود.

مصدقی در خصوص وجود دست‌فروشان در حاشیه جاده‌های استان گلستان اذعان کرد: دست‌فروشان در گرگان به سمت کردکوی و گرگان به سمت علی‌آبادکتول و علی‌آبادکتول به سمت آزادشهر و دلند حضور دارند که این امر به صورت یک معضل است و ما این موضوع را با قوه قضاییه مطرح کردیم که برای حل این مشکل باید همه دستگاه‌های اجرایی در این راستا قدم بردارند.

وی با تاکید بر اینکه دست‌فروشان باید در نقاط مشخصی در استان گلستان ساماندهی شوند، خاطرنشان کرد: نقاطی تحت عنوان ساماندهی دست‌فروشان حاشیه راه‌ها تعیین شود تا این افراد با شناسنامه مشخص در این نقاط مستقر شوند نه اینکه هر شخصی یک جعبه میوه یا روسری به دست گیرد و در جاده‌ها دست‌فروشی کند و این موضوع نیاز به همت همه دستگاه‌های اجرایی دارد.

*راهدارخانه ثابت در منطقه چهارباغ وجود دارد/ وضعیت دوربرگردان‌ها در سطح استان گلستان باید ایمن‌سازی شود

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در خصوص خط‌کشی در جاده‌های استان گلستان یادآور شد: در بحث خط‌کشی مشکلی نداریم پیمانکار خط‌کشی اکنون در سطح استان گلستان مشغول به فعالیت است.

مصدقی با بیان اینکه وضعیت دوربرگردان‌ها در سطح استان گلستان باید ایمن‌سازی شود، خاطرنشان کرد: باید وضعیت دوربرگردان‌ها در سطح استان گلستان ایمن‌سازی شود که این امر به همکاری دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی گفت: ما از منابع سازمان راهداری حدود 2.5 میلیارد تومان تحت عنوان گنبدکاووس، اینچه‌برون و داشلی‌برون مناقصه آسفالت را برگزار کردیم و «شرکت زرین‌سنگ‌» گنبدکاووس آقای توکلی در این مناقصه برنده شد و آسفالت را به زودی آغاز خواهد کرد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در خصوص علائم راهنمایی و رانندگی در محور توسکستان به شاهرود ابراز کرد: یک رادارخانه ثابت در منطقه چهارباغ داریم و اکنون چند نیرو در این مسیر گشت‌زنی می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.