| کد خبر: 264737 |

فاز اول قطار شهری کرمانشاه در اواسط سال ۱۴۰۴ آماده بهره برداری خواهد شد

شهردار کرمانشاه گفت: در صورت تامین اعتبار و عدم توقف پروژه قطار شهری، فاز اول آن در اواسط سال ۱۴۰۴ آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

تین نیوز

نادر نوروزی در حاشیه بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از پروژه قطار شهری کرمانشاه با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار و عدم توقف پروژه قطار شهری، فاز اول آن در اواسط سال ۱۴۰۴ آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد، گفت: این پروژه قرار است در ۲ فاز اجرایی شود که فاز اول آن به طول ۸ کیلومتر و فاز دوم هم ۵ کیلومتر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، نوروزی با اشاره به پیشرفت حدود ۴۰ درصدی فاز اول، افزود: این پروژه در صورت تأمین اعتبار به موقع تا نیمه های سال ۱۴۰۴ آماده افتتاح و بهره برداری خواهد بود.

◄ سرعت مهار نشدنی قطار حادثه های ریلی/ 2 حادثه دیگر رقم خورد

کریدورهای ترانزیتی ایران درآمدهایی به اندازه نفت خواهد داشت

شهردار کرمانشاه یادآوری کرد: افتتاح فاز اول پروژه قطار شهری کرمانشاه به ۳,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که از سال ۱۳۹۰ تاکنون حدود یک هزار میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

نوروزی همچنین با اشاره به به اینکه در سفر رئیس جمهور ۱,۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه قطار شهری گرفتیم، گفت: مقرر شد این مبلغ طی سه سال و هر سال ۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کند که البته سال گذشته ۳۰۰ میلیارد آن محقق شد.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سال جاری درخواست داده ایم، گفت: تقاضای دیگر ما استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ و رقمی در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است که امیدوارم محقق شود.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه برای اجرای پروژه مشکلاتی نیز با میراث فرهنگی داشته ایم، گفت: در قسمت ابتدایی پروژه از طاقبستان به دلیل آنچه که وجود شکارگاه خسروپرویز اعلام شده، اجازه نصب پایه داده نشد که امیدوارم از سوی دولت برای رفع این مشکلات و تعارض با سازمان میراث فرهنگی کمک لازم صورت گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    جللوی ضرر را هر ووقت بگیرید منفعت هست منووریل هم چهره شهر را زشت میکنه و هم ایین که بازدهی کمی داره

  • پیمان ابراهیمی 1 0

    بلوار طاقبستان درآستانه صد سالگی است باید آنرا سنگ فرش کنید خودرو هاان محلات ومسکن وظفروغیر ازازمسیرتعاون وبلوارشهید کشوری رفت وامدکنند وازکالسکه ون های حرمی برای رفت و آمددربلوار استفاده شود

  • بابایی 0 0

    هرسال میگن اواخرسال راه اندازی میشه بعدشم دوسال دوسال تمدید میشه
    واقعاکه!!!
    مطمئنم دوسال دیگه میگن ببخشید اعتبارنبود چنددهه دیگه صبرکنین اگه تهران بودالان سه سوته راه افتاده بود بسه دیگه خسته شدیم ازبس صبرکردیم اعتباراتشو صرف چی میکنین خدامیدونه!!!!