| کد خبر: 264384 |

آماده ایجاد گمرگ اختصاصی پتروشیمی در کرمانشاه هستیم

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از اعلام آمادگی برای ایجاد گمرک پتروشیمی در راستای تسریع و تسهیل صادرات محصولات پالایشگاه و پتروشیمی های استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از اعلام آمادگی برای ایجاد گمرک پتروشیمی در راستای تسریع و تسهیل صادرات محصولات پالایشگاه و پتروشیمی های استان خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، علی اصغر عباس زاده در بازدید از پتروشیمی بیستون در جلسه ای که با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران بخش های کاری شرکت پتروشیمی بیستون برگزار شد، اظهار کرد: از آنجا که استان کرمانشاه با دارا بودن پالایشگاه و چندین پتروشیمی فعال، یکی از قطب های این صنعت در کشور است و از جایگاه مناسبی برخوردار است، بنابراین از حیث صادرات محصولات نفتی و پتروشیمی نیز در کشور شرایط مطلوب و ممتازی را دارا است.

وی افزود: مجموعه گمرکات استان کرمانشاه این آمادگی را دارد تا در صورت اختصاص مکانی مشترک و مورد موافقت پالایشگاه و پتروشیمی های فعال استان کرمانشاه و با فراهم کردن بسترهای مورد نیاز با تخصیص نیرو و استقرار کارشناس گمرکی به صورت خدمات فوق العاده گمرکی در صادرات محصولات پالایشگاه و پتروشیمی های کرمانشاه ارائه خدمت کند.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه اضافه کرد: ارائه خدمات فوق العاده گمرکی در این مکان، در سرعت بخشی به فرایند تشریفات گمرکی محصولات و فرآورده ای نفتی و پتروشیمی استان نقشی تأثیرگذار خواهد داشت.

عباس زاده ارائه تسهیلات و خدمات گمرکی به واحدهای تولیدی، تعامل و همکاری هرچه بیشتر با تولیدکنندگان و صادرکنندگان خوشنام را از رویکردهای گمرک دانست و تاکید کرد: از آنجا که گمرک سازمانی بین المللی است و روان سازی و ارائه تسهیلات گمرکی در سرلوحه کار این سازمان است لذا گمرک ایران نیز در راستای اجرای قوانین منطقه ای و فرا منطقه ای خود ضمن ایفای نقش ملی خود از جهت اینکه از چرخه جهانی نیز عقب نماند در انجام وظایف بین المللی نیز گام های مثبت و مفیدی را برداشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.