| کد خبر: 254510 |

◄ پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری به نیمه رسید

پیشرفت فیزیکی زیرسازی پروژه راه آهن چهار محال و بختیاری در حال حاضر ۶۵ درصد است، همچنین پیشرفت فیزیکی کل طرح با احتساب ریل گذاری و اجرای ایستگاه به ۴۵ درصد رسید.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی کل طرح راه آهن با احتساب ریل گذاری و اجرای ایستگاه به ۴۵ درصد رسیده است، گفت: پیش بینی می شود این پروژه اواسط سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حمید ربیعی در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه راه آهن مبارکه سفیددشت به شهرکرد، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی زیرسازی این طرح در حال حاضر ۶۵ درصد است، همچنین پیشرفت فیزیکی کل طرح با احتساب ریل گذاری و اجرای ایستگاه به ۴۵ درصد رسید.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در خصوص مطالبات پیمانکاران پروژه راه آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد، عنوان کرد: بخشی از مطالبات پیمانکاران فعال در این پروژه اواخر سال گذشته پرداخت شد، در حال حاضر مجموع بدهی های این پروژه به پیمانکاران ۳۰۰ میلیارد تومان است.

ربیعی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه راه آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد فعال است، گفت: پیش بینی می شود اگر اعتبارات این پروژه به طور کامل تخصیص و به پروژه تخصیص پیدا کند، این پروژه در اواسط سال ۱۴۰۳ به بهره برداری کامل برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • گهرویی 0 0

    ۵۵سال پیش دهقان فداکارتوکوهای تبریز یا ارومیه پیراهنش اتیش زدتاراننده قطارتوقف کنه.چهارمحال بختیاری۵۵سال از پیشرفت حمل ونقل عقب اقتاده.چون سیاسیون اهل چهارمحال نیستن.هرچی نظامی وکارگرهست اهل چهارمحاله.ماهم ازفقرچهارمحال مهاجرت کردیم به اصفهان.