| کد خبر: 270367 |

۷۶۹ جان باخته در تصادفات جاده‌ ای نوروز ۱۴۰۳

رئیس پلیس راهور گفت: از اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا بامداد امروز (سه شنبه، ۱۴ فروردین)، ۷۶۹ نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست داده اند و حدود ۲۰ هزار و ۲۱۴ نفر مصدوم شدند.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور گفت: از اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا بامداد امروز (سه شنبه، ۱۴ فروردین)، ۷۶۹ نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست داده اند و حدود ۲۰ هزار و ۲۱۴ نفر مصدوم شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار سید تیمور حسینی گفت: در ۱۹ روز اخیر، ۶۳۳ فقره تصادف فوتی، ۱۶ هزار و ۹۶ فقره تصادف جرحی و ۸۰ هزار و ۴۶۰ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های کشور اتفاق افتاده است.

­این مقام انتظامی افزود: در این مدت زمان استان‌های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان بیشترین آمار تصادفات فوتی را داشتند.

­رئیس پلیس راهور گفت: براساس آمار مرکز ثبت ترددها، درحال حاضر در استان مازندران ۱۱۹ هزار خودرو مسافر، استان گیلان ۱۰۹ هزار خودرو مسافر و در استان خراسان رضوی ۴۷ هزار دستگاه خودرو مسافر وجود دارد.

سردار حسینی با بیان اینکه در جریان سفر‌های نوروزی از ۲۴ اسفند تا روز گذشته، حدود ۵۰۲ میلیون تردد بین استانی در جاده‌ها ثبت شده است، افزود: این رقم روزانه به طور متوسط به حدود ۲۶.۵ میلیون تردد رسیده و این آمار تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲ درصد کاهش داشته است.

­این مقام انتظامی گفت: آمار پلیس راهور نشان می‌دهد در ۱۹ روز اخیر، ۳۶۸ هزار خودرویی که از استان تهران خارج شدند، هنوز به این استان بازنگشتند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.