| کد خبر: 262081 |

میعاد صالحی:

◄ عرضه دستاوردهای خودکفایی در نمایشگاه حمل‌ و نقل ریلی

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه از نظر تولید واگن باری در بیش از ۹۰ درصد غیر از یک تا دو قطعه خودکفا شدیم تصریح کرد: دستاوردهای عمده قطعه سازان و تولیدکنندگان واگن باری و حوزه حمل ونقل ریلی را می توانیم در این نمایشگاه ببینیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه  از نظر تولید واگن باری در بیش از ۹۰ درصد غیر از یک تا دو قطعه خودکفا شدیم تصریح کرد:  دستاوردهای عمده قطعه سازان و تولیدکنندگان واگن باری و حوزه حمل ونقل ریلی را می توانیم در این نمایشگاه ببینیم.

به گزارش تین نیوز، سیدمیعاد صالحی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به همت اصحاب حمل ونقل ریلی با محوریت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مشارکت کلیه شرکت های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و بخش های خصوصی از جمله تولیدکنندگان، تعمیرکاران و کسانی که در حوزه خدمات فعالیت می کنند، برگزار شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی در این نمایشگاه بیان کرد: ما در حوزه ریلی در تولید ریل و تولید سوزن ریلی که تکنولوژی پیچیده ای دارد، خودکفا شدیم؛ در بحث تولید لکوموتیو از نظر تعدادی از مشخصات لکوموتیو باری خودکفا شدیم؛ از نظر تولید واگن باری در بیش از ۹۰ درصد غیر از یک تا دو قطعه خودکفا شدیم و دستاوردهای عمده قطعه سازان و تولیدکنندگان واگن باری و حوزه حمل ونقل ریلی را می توانیم در این نمایشگاه ببینیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: البته در حوزه هایی مثل لکوموتیو نیاز داریم که بیش از پیش داخلی سازی را در دستور کار دهیم. با توجه به منابع بین المللی که وجود دارد؛ چه شرق دنیا به طور خاص و چه سایر کشورهایی که تکنولوژی تولید لکوموتیو دارند، چه حوزه مسافری و چه حوزه باری و تولید لکوموتیو باری داخلی را که تاکنون ۶۰ درصد داخلی سازی شده، ارتقا دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.