| کد خبر: 52657 |

روابط‌عمومی جریان همیشه پویا در عرصه جهانی

تین نیوز | با رسيدن به آخرين روز‌هاي ارديبهشت ماه، گل از رخسار روابط‌عمومي‌ها مي‌شکفد و به خود مي‌بالند که حداقل روزي نيز به نام آنان در تقويم رسمي کشور ثبت و ضبط شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور، روز 27 ارديبهشت به نام روز "ارتباطات و روابط عمومي" در واقع سنگ محکي است براي روابط‌عمومي‌ها که بدانند در هزاره سوم در چه جايگاه و موقعيتي قرار گرفته اند. در واقع پاسداشت و گراميداشت اين روز خجسته و ميمون براي روابط عمومي‌ها مي‌تواند دستاوردي عظيمي به همراه داشته باشد.

روابط عمومي به عنوان يک فرايند و نه يک رويداد نقش مهم و پر رنگي در مناسبات اجتماعي جامعه و سازمان ها ايفاد مي کند.

فرودگاه‌های کشور نیز از این قافله عقب نماده‌اند و این روزها را به برگزاری مراسم‌هایی برای قدردانی از مجموعه روابط‌عمومی‌های خود می‌گذرانند.

برگزاری روز روابط‌عمومی و ارتباطات در فرودگاه تبریز
همزمان با روز روابط‌عمومی و ارتباطات و همچنین روز جهانی مخابرات هواپیمایی مراسم بزرگداشت این روز در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز بزگزار شد.

مصطفی صفایی، مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، ابتدا با حضور در واحد روابط‌عمومی این اداره‌کل، ضمن تبریک این روز به پرسنل این واحد، اهمیت روابط عمومی و ارتباطات در عصر حاضر را بسیار حائز اهمیت توصیف کرد.

وی گفت: امروزه روابط‌عمومی نه ‌به‌عنوان یک سامانه تشریفاتی بلکه به‌عنوان بازوری توانمند مدیران در انعکاس توفیقات و دستاوردهای هر مجموعه عمل می‌کند.

در ادامه محمد حاجی‌پور، مسئول روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد این واحد در سال گذشته ارائه کرد.

وی در توصیف ویژگی‌های فعالان روابط عمومی گفت: روابط‌عمومی به‌عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباطی بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرایند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد.

روابط‌عمومی و ارتباطات شغل اداری نیست؛ شوق اداری است
همزمان با روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات؛ سعید چلندری، مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) با حضور در اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل و اداره مخابرات هواپیمایی از نزدیک در یک دیدار صمیمی با کارکنان این ادارات به گفتگو پرداخت.

چلندری در ابتدای این دیدار گفت: روابط‌عمومی شغل اداری نیست؛ شوق اداری است و بی‌شک این روز تداعی‌گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط‌عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.

چلندری در پایان با اشاره به عملکرد یکساله اداره روابط‌عمومی امام خمینی(ره) گفت: همکاران خدوم و پر توان اداره روابط عمومی با تلاش‌های بی‌وقفه و صادقانه خود باعث اعتلای بیش از پیش فرودگاه شده‌اند و امیدوارم شاهد موفقیت همه تلاشگران عرصه روابط‌عمومی در فرودگاه‌های کشور باشیم.

ارتباطات مهمترین زیرساخت‌ برای توسعه هر سازمانی
در فرودگاه ارومیه به مناسبت بيست و هفتم ارديبهشت ماه مراسمی با حضور مديركل فرودگاه‌هاي استان و معاونین و كاركنان شبكه پيام‌هاي هوانوردي و روابط‌عمومی این فرودگاه برگزار شد.

کمال پرهیزکار مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی در سخناني از تلاش پرسنل شبکه پیام‌های هوانوردی و روابط عمومی در پيشبرد اهداف فرودگاه قدردانی کرد.

وی افرود: ارتباطات یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه در هر سازمانی محسوب می‌شود که بدون آن، توسعه امری محال و دست نیافتنی تلقی خواهد شد.

عملکرد مثبت و مطلوب روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان مازندران
مراسم روز روابط‌عمومی در فرودگاه‌های استان مازندران با حضور مشاء‌زمینی، مدیرکل فرودگاه‌های استان، معاونین، روسای ادارات، همکاران شبکه پیام‌های هوانوردی، روسای حراست فرودگاه‌های ساری و نوشهر، مسئولان تبلیغات اسلامی فرودگاه‌های این استان و همچنین مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های نوشهر و رامسر در دفتر مدیرکل فرودگاه‌های استان برگزار شد.

در این مراسم، مشاء‌زمینی ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران شبکه پیام‌های هوانوردی افزود: زیرساخت‌ها در بحث آموزش در فرودگاه‌های استان بسیار خوب است و همکاران مخابرات باید در سال جدید با تلاش مضاعف کیفیت آموزش در فرودگاه‌های استان را ارتقاء بخشند.

وی همچنین از تلاش‌های مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های ساری، نوشهر و رامسر تقدیر کرد.

تقدیر از مدیر روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان خوزستان
در دومین جشنواره سلام که به همت استانداری خوزستان و به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط‌عمومی و ارتباطات در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد از مجید ملایانی مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های استان خوزستان قدردانی شد.

ارتباطات نقش اساسی را در هدایت موفق یک فرایند به سوی هدف دارد
به مناسبت گراميداشت روز جهانی مخابرات هواپیمایی مراسمي با حضور مسئولان واحدهای مختلف فرودگاهی در فرودگاه آبادان برگزار شد.

در اين مراسم رضایی مدير فرودگاه آبادان در سخناني از تلاش پرسنل شبکه پیام‌های هوانوردی و روابط‌عمومی در پيشبرد اهداف فرودگاه قدردانی کرد و تاکید کرد: اهداف جز در سایه همکاری و همدلی محقق نمی‌شود.

وی اضافه کرد: تردیدی نیست که در صنعت هواپیمایی و علم هوانوردی ارتباطات نقش اساسی و حیاتی را در هدایت موفق یک فرایند به سوی هدف دارد و این دستاورد خطیر در فرودگاه‌ها بر عهده رسولان و متخصصان عرصه‌ی ارزشمند مخابرات هواپیمایی است.

در عصري که ما در آن به‌سر مي‌بريم، روابط‌عمومي به‌عنوان يک جريان هميشه پويا در عرصه جهاني، ملي و منطقه‌یي مي‌تواند نگاه جامعه و به ويژه مسئولان را به خود معطوف نمايد. نگاهي که نيازمند توجه است و چشم‌پوشي از آن قابل اغماض نيست.

گراميداشت روز روابط عمومي و ارتباطات در فرودگاه يزد
وطن‌خواه مديركل فرودگاه‌هاي استان يزد در مراسمي كه به مناسبت سالروز جهاني روابط‌عمومي و ارتباطات در فرودگاه بين‌المللي یزد برگزار شده بود، طي سخناني با اعلام اين خبر افزود: عملكرد اداره شبكه پيام‌هاي هوانوردي فرودگاه يزد نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد داشته و راندمان پيام‌هاي ارسالي نيز نسبت به راندمان مورد قبول ايكائو از رشد ۱.۶درصدي برخوردار بوده است.

در ادامه وطن‌خواه به اهميت و جايگاه ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات و نيز حرفه‌ي دقيق روابط‌عمومي پرداخت و ضمن با اهميت خواندن رسالت روابط‌عمومي، نقش آن را به عنوان حلقه‌ي اتصال كاركنان و مديران و سازمان‌هاي فرادستي را بارز و مهم برشمرد.

گفتني است؛ در پايان اين مراسم مديركل فرودگاه‌هاي استان يزد با اهدای لوح يادبود، از خدمات همكاران روابط‌عمومي و اداره شبكه پيام‌هاي هوانوردي تجليل کرد.

روابط‌عمومی سرچشمه اطلاعات دقیق خلاقیت است
همزمان با 27 اردیبهشت ماه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات از کارکنان روابط‌عمومی و شبکه پیام‌های هوانوردی زاهدان تقدیر شد.

حسن اعرابی‌مقدم، مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در این مراسم روابط‌عمومی را سرچشمه اطلاعات دقیق و خلاقیت دانست و افزود: امروزه روابط‌عمومی در سازمان‌ها و ادارات نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

وی از تلاش‌های پرسنل شبکه پیام‌های هوانوردی در تبادل اطلاعات هوانوردی تقدیر کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.