| کد خبر: 268740 |

برقراری پرواز‌های فرودگاه مهرآباد/ مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: با توجه به یخ زدگی در باند‌های پرواز انجام عملیات اوره پاشی از صبح امروز در حال انجام است.

تین نیوز

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: با توجه به یخ زدگی در باند‌های پرواز انجام عملیات اوره پاشی از صبح امروز در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارگر مشاور مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: در حال حاضر تمامی پروازها در بخش‌های مختلف در حال انجام است و تا به این ساعت پروازی باطل نشده است.

به گفته وی در حال حاضر در تمامی سطوح فرودگاه‌ها به ویژه فرودگاه مهرآباد عملیات اوره پاشی در حال انجام است و مشکلی از لحاظ یخ زدگی در باند فرودگاه‌ها وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها دستور  برقراری و انجام عملیات پروازی با ایمنی کافی را داده‌اند تا پرواز‌ها با کمترین اختلال و تاخیر انجام شود.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مسافران حتما از آخرین وضعیت پروازی خود را از طریق شماره تلفن ۱۹۹ یا ۰۲۱۶۱۰۲۱ و ۴۴۶۶۵۵۱۹ و مراجعه به سایت www.merhrabadairport.ir کنترل کنند.

وی اظهار کرد: با شروع بارش برف در پایتخت کلیه پرواز‌های ورودی و خروجی به صورت عادی و با توجه به مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد در مهرآباد حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.