| کد خبر: 261519 |

جزییات میزان تاخیر ایرلاین‌ ها در اربعین امسال

شرکت های هواپیمایی ایران ایر، آتا و زاگرس از بین ایرلاین های با تعداد پرواز بیشتر، بیشترین تاخیرها را در عملیات ویژه پروازهای اربعین امسال داشتند.

تین نیوز

شرکت های هواپیمایی ایران ایر، آتا و زاگرس از بین ایرلاین های با تعداد پرواز بیشتر، بیشترین تاخیرها را در عملیات ویژه پروازهای اربعین امسال داشتند.

به گزارش تین نیوز ایرنا، پروازهای ویژه اربعین امسال که از ۲۷ مردادماه با نرخ ویژه شروع شده بود شب گذشته با اعزام و پذیرش ۲۳۵ هزار و ۹۰۷ مسافر به پایان رسید.

جدول

۳ ایرلاین با بیشترین تعداد پرواز و تاخیر در انجام پروازهای اربعین

۳ ایرلاینی که با انجام بیشترین تعداد پروازهای ویژه نجف در عملیات اربعین امسال شرکت کردند به ترتیب شامل هواپیمایی آتا، ایران ایر و زاگرس هستند که ایران ایر با ۶۹ دقیقه تاخیر و آتا با ۶۳ دقیقه تاخیر و هم چنین زاگرس با ۶۰ دقیقه تاخیر به ترتیب میانگین بیشترین تاخیرهای پروازی را از بین ایرلاین های با تعداد پرواز بیشتر داشتند.

در عملیات اربعین امسال هواپیمایی آتا با انجام۳۳۴ پرواز، هواپیمایی ایران ایر با انجام ۲۳۶ پرواز و هواپیمایی زاگرس با ۲۰۱ پرواز صدرنشین انجام پروازهای ویژه اربعین بودند.

چابهار ایر،ایرتور و العراقیه رتبه های اول تا سوم بیشترین تاخیر

بر اساس اعلام اداره برنامه ریزی وهماهنگی پرواز( TOC) هواپیمایی چابهار هم فقط با انجام ۲۹ پرواز اربعین، صدرنشین تاخیرهای پروازی با میانگین ۱۱۶ دقیقه بوده است. بدون احتساب تعداد دریافت مجوز و تعداد پرواز انجام شده نیز هواپیمایی ایرتور و العراقیه ایرویز نیز بعد از چابهار رتبه های دوم و سوم بیشترین تاخیرهای پروازی را از آن خود کرده اند.

در مجموع میانگین تاخیرهای پروازی در عملیات اربعین امسال حدود ۵۵ دقیقه است.

هم چنین با وجود اختصاص ۲ هزار و ۳۹۸ مجوز پروازی از سوی سازمان هواپیمایی به ایرلاین ها، در اربعین امسال یک هزار و۷۵۵ پرواز انجام گرفته است و

۶۴۳ پرواز از سوی ایرلاین ها با وجود دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی انجام نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.