| کد خبر: 250519 |

پنج فروند هواپیمای جدید به ناوگان مسافری کشور پیوست

به تازگی پنج فروند هواپیما توسط سه شرکت هواپیمایی وارد ناوگان هوایی کشور شده است.

تین نیوز

به تازگی پنج فروند هواپیما توسط سه شرکت هواپیمایی وارد ناوگان هوایی کشور شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس،  توسعه ناوگان هوایی مسافری کشور از برنامه های مهم سازمان هواپیمایی کشوری در دولت سیزدهم است.

پیش از این محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفته بود: ورود هواپیما به کشور نظیر سابق ادامه دارد؛ نهضت تعمیر هواپیما و موتور، ساخت هواپیما در داخل و خرید هواپیمای دست دوم برای افزایش ناوگان در دستور کار است.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی بر اساس نیازسنجی های کارشناسی نیاز به ۵۵۰ فروند هواپیما داریم تا تقاضای داخل را پوشش دهیم.

ورود پنج فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور

بنابراین گزارش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ورود ۵ فروند هواپیمای جدید به کشور خبر داده است.

محمدی بخش به صدا و سیما، گفته است: این هواپیما ها از مدل ایرباس و بوئینگ است؛ برخلاف تحریم ها، ناوگان هوایی کشور درحال نوسازی و پوست انداختن است.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری میانگین سن هواپیما های جدید ۱۵ سال است؛ این ۵ فروند هواپیما به زودی در ۳ شرکت هوایی داخلی پرواز و به هموطنان خدمات دهی می کنند.

به گزارش فارس پیگیری خبرنگار فارس از هواپیماهایی که به تازگی وارد ناوگان هوایی کشور شده است حاکی است ۴ فروند ایرباس ۳۴۰ سری ۳۰۰ توسط ماهان وارد کشور شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 3 2

    15 سال؟ ایرباس های 340 وارد شده قبلا برای ترکیش پرواز می کردند و بین 23 تا 27 سال سن دارند حالا چطور میانگین آنها 15 سال میشه، خدا داند.

  • عشق هوانوردی 1 0

    آفرین و و درود بر مدیریت قدرتمند و هوشمندانه ی هواپیمایی ماهان. ورود هواپیماهای ایرباس ۳۴۰ خدمت بزرگ ای به صنعت حمل و نقل هوایی کشور هست و برخلاف نظر آن شخص کارشناس هوانوردی، ایرباس ۳۴۰ کاملا صرفه اقتصادی دارد و برای مسیرهای دوربرد با ظرفیت بالا کاملا مناسب و با صرفه اقتصادی هست و این خدمت بزرگ ای از سوی مدیریت قدرتمند هواپیمایی ماهان به هوانوردی ما و به صنعت حمل و نقل هوایی ما محسوب می شود. آفرین و درود بر مدیران هواپیمایی ماهان و ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و زحمات مدیرعامل محترم هواپیمایی ماهان و سایر مدیران شایسته، هوشمند و با استعداد هواپیمایی ماهان. کارهای بسیار بزرگ و مهم ای در هواپیمایی ماهان انجام گرفته است.