| کد خبر: 172005 |

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبر داد:

◄ پیشرفت 30‌درصدی واریانس جاده منتهی به فرودگاه ساری

اتمام پروژه توسعه اپرون فرودگاه ساری تا چهار ماه دیگر انجام می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه‌های در دست اجرای فرودگاه ساری از اتمام طرح توسعه اپرون و نیز ساخت ایستگاه سیستم کمک ناوبری تا چهار ماه دیگر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سعداله وطنخواه  با اعلام این خبر عنوان کرد: اکنون مساحت اپرون فرودگاه ساری 32‌هزار مترمربع است که با اتمام پروژه توسعه 20‌هزار مترمربع دیگر شامل دو پارک پوزیشن به آن اضافه خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران پیشرفت فیزیکی توسعه اپرون را 40‌درصد عنوان کرد و افزود: اعتبار اختصاص‌یافته به این پروژه 50‌میلیارد ریال است.

وطنخواه همچنین گفت: با توجه به انجام عملیات نصب سامانه‌های کمک ناوبری، در حال ساخت جاده انحرافی از مسیر فرودگاه هستیم که به پیشرفت 30 درصدی رسیده است.

وی افزود: ازجمله اقدامات مهم انجام‌شده در فرودگاه ساری طی دو سال اخیر می‌توان به تملک حدود 15‌هکتار از اراضی جهت طرح توسعه و نصب سامانه کمک ناوبری، خرید و واگذاری سامانه کمک‌ناوبری ILS به فرودگاه ساری و شروع عملیات سیویل ورک سایت مربوطه، شروع عملیات توسعه اپرون، اجرای دیوارهای حفاظتی، بازسازی کامل ساختمان ایمنی و آتش‌نشانی، اجرای پروژه فیبرنوری و شبکه داخلی و اتصال به شبکه دولت، اجرای پروژه تصفیه‌خانه آب فرودگاه ساری، تکمیل ترمینال مستقبلین و مشایعین اشاره کرد.

 طی یک سال گذشته با کمک مسئولان و استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی کاهش ارتفاع دکل‌های انتقال انرژی در آستانه باند 34 این فرودگاه انجام شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.