| کد خبر: 169875 |

◄ برگزاری MBA و DBA مدیریت هوانوردی و روانشناسی هوانوردی برای اولین بار

برای اولین بار MBA و DBA مدیریت هوانوردی و روانشناسی هوانوردی به انظارت وتایید دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

تین نیوز

برای اولین بار MBA و DBA مدیریت هوانوردی و روانشناسی هوانوردی با نظارت وتایید دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

images

به گزارش تین‌نیوز به نقل از دانانیوز، مدیریت و اجرای این دوره‌ها را احمدرضا فتوّت، دکترای روانشناسی صنعتی سازمانی که طراح وایده پرداز این دوره‌هاست از سوی مرکز علوم کاربردی پژوهشگاه فرهنگ و هنر بر عهده‌دارد.

دانشگاه خوارزمی (مرکز آموزش‌های آزادومجازی) بر پایه اعتبار و تجربه عمیق و طولانی‌مدت خود اقدام به برگزاری و ارائه دو دوره MBA و DBA با رویکردی جدید در ارتباط عمیق‌تر با صنعت هوانوردی برای مدیران و کارشناسان در دو گرایش تحت عنوان «مدیریت هوانوردی» و «روانشناسی هوانوردی» کرده است.

فتوت دراین‌باره گفت: امروزه روانشناسی هوانوردی از حوزه‌های مهم و موردعلاقه مدیران شرکت‌هایی هواپیمایی جهان هست. علت این موضوع هم، تاثیری است که بر عملکرد این شرکت‌ها می‌گذارد.

او تصریح کرد: مباحث روانشناسی هوانوردی شامل موضوع ترس از پرواز و رفتارهای روان‌شناختی مرتبط با آن، کمک به مسافران برای کنترل هیجانات و احساسات این پدیده، بررسی بهداشت روانی کارکنان و پیش‌بینی و در صورت نیاز درمان رفتار گروه مسافران، مهندسان پرواز، کنترل ترافیک هوایی و سایر افراد درگیر با صنعت هوانوردی، کمک به مدیران شرکت‌های هواپیمایی بر ای مدیریت کردن مسائل مرتبط با صنعت به‌منظور کاهش استرس و افزایش عملکرد و ضریب ایمنی بهتر پرواز و نهایتا مشاوره و کمک به انتخاب بهینه کارکنان، مسائل مربوط به گروه های پرواز، تیم‌های کاری، نحوه بهتر تخصیص منابع است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.