| کد خبر: 157136 |

◄ افتتاح فرودگاه، رونق جاسک را مهیا کرد

نماینده مردم جاسک و میناب در مجلس با اشاره به افتتاح فرودگاه جاسک، گفت: انتقال پایانه نفتی کشور به جاسک و عملیاتی شدن دو طرح پالایشگاهی در آینده نزدیک از برنامه‌های وزارت نفت در منطقه مکران است.

تین نیوز

نماینده مردم جاسک و میناب در مجلس با اشاره به افتتاح فرودگاه جاسک، گفت: با بیان اینکه فرودگاه یکی از زیر ساخت‌های مهم توسعه است، یادآور شد: فرودگاه شهرستان جاسک با تلاش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسعه یافته است که با افزایش باند و توسعه فرودگاه جاسک پروازها به این شهرستان فعال می‌شود و طولی نمی‌کشد که جاسک به یکی از شهرستانهای مهم کشور تبدیل می شود.

سید مصطفی ذوالقدر با افتتاح این فرودگاه زیرساخت‌ها برای افزایش جمعیت از ۵۸ هزار نفر به ۴۰۰ هزار نفر در افق جمعیتی شهرستان جاسک که در برنامه دولت قرار دارد مهیا می‌شود.

او تصریح کرد: انتقال پایانه نفتی کشور به جاسک و عملیاتی شدن دو طرح پالایشگاهی در آینده نزدیک از برنامه‌های وزارت نفت در منطقه مکران است.

 این نماینده مجلس در گفتگو باخبرگزاری خانه ملت با اشاره به افتتاح فرودگاه میناب و اعلام اینکه وزارت نفت برنامه‌های جامعی برای این منطقه دارد، گفت: با ایجاد سازمان توسعه مکران شهرستان‌های میناب، سیریک و جاسک که در منطقه مکران قرار دارند آینده درخشانی دارند.

دولت برنامه‌هایی در قالب برنامه توسعه عمرانی برای منطقه مکران تعریف کرد که ان شاء الله با اجرایی شدن آنها منطقه در مسیر توسعه پرشتاب قرار می‌گیرد و منطقه مکران تبدیل به یک منطقه تولیدی، صنعتی، تجاری و گردشگری می شود.

فرودگاه جاسک که تا پیش از این کاربری نظامی داشت با فرود اولین پرواز هما  که دیروز با حضور فرزانه شرفبافی مدیرعامل هما، علی عابدزاده؛ رییس سازمان هواپیمایی کشوری و جمعی از مسئولان نظامی کشور انجام گرفت به جمع فرودگاه‌های مسافری کشور افزوده شد و از این پس میزبان نشست و برخاست هواپیماهای ملی است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.