| کد خبر: 150291 |

بازدید استاندارالبرز از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام

استاندارالبرز دقایقی پیش به منظور بازدید از ظرفیت های اقتصادی و ترانزیتی،منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام وارد این مرکز شد.

تین نیوز

 استاندارالبرز دقایقی پیش به منظور بازدید از ظرفیت های اقتصادی و ترانزیتی،منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام وارد این مرکز شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،«دکترمحمدعلینجفی»،دقایقی پیش وارد منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام شد.
بازدید از بخش های مختلف این مجموعه و نشست مشترک با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این مرکز از محورهای بازدید صبح امروز دکتر نجفی از مجموعه پیام خواهد بود.
منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام،در شمال غربی شهر کرج، در منطقه مهرشهر با فاصله 35 کیلومتری از شهر تهران قرار دارد.
فرودگاه پیام، (یاتا: PYK, ICAO: OIIP) فرودگاه بین‌المللی کارگو و همزمان منطقه ویژه اقتصادی واقع در شهر کرج به فاصله 35 کیلومتری (۲۵ مایل) تهران در استان البرز می‌باشد. این فرودگاه در سال 1990 تأسیس شد اما بطور رسمی در سال 1997 فعالیت خود را شروع کرد.
منطقه ویژه اقتصادی پیام در محدوده‌ای به وسعت 3600 هکتار در اراضی 10 هزار هکتاری فرودگاه بین‌المللی پیام در استان البرز تأسیس شده‌است. هدف از تأسیس این منطقه ویژه اقتصادی، حمل و نقل بار هوایی و پستی، فرآوری کالا،انبارداری، خدمات سردخانه‌ای، صنایع ICT و صادرات است.
هم اکنون از این فرودگاه و منطقه ویژه آن برای اهدافی همچون ترانزیت باربری، حمل و نقل تجاری و پست کالا در کار گسترش صنایع ICT کشور استفاده می‌شود.
همچنین با همکاری آموزش هوانوردی،پروازهای آموزش خلبانی نیز در این فرودگاه انجام می‌پذیرد.

46

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.