| کد خبر: 129048 |

مه آبادی از استادان دوره‎های آموزشی تقدیر کرد

تین نیوز

در مراسم تجلیل از استادان دوره‎های آموزشی، استادان برتر از سوی رحمت اله مه‌آبادی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، این مراسم امروز 11 اردیبهشت ماه و درآستانه روز معلم با حضور استادان آموزش سازمانی، مدیران و دیگر کارکنان برگزار شد.

 

مه آبادی در این مراسم با بیان اینکه به دلیل جمع شدن مهمترین عناصر انسانی شرکت، این مراسم مهمترین مراسم در شرکت فرودگاه‎ها است٬ بحث اصلی آموزش را ایجاد تغییر دانست و کلید آن را در گسترش پرسشگری و در نتیجه خلاقیت عنوان کرد.

 

وی گفت: یکی از مشکلات ما این است که حیرانی از جمعمان گرفته شده است. باید حیرانی را تقویت کنیم و به اطراف خود با دقت بیشتری نگاه کنیم اگر وضعیت در شرکت خوب پیش می‎رود باید توجه داشت که در بخش مالی و بودجه خوب عمل شده است و تدارکات و مهندسان الکترونیک و کنترلرها کارشان را به درستی انجام داده‎اند. اگر به این نکات توجه نکنیم تبدیل به تعارض سازمانی خواهد شد.

 

مه آبادی همچنین هدف از آموزش را در شرکت درآمدزایی و پرورش انسان‎های اقتصادی و مولد عنوان کرد.

 

در پایان این مراسم که با اجرای دو قطعه موسیقی از سوی گروه کنترلرهای مراقبت پرواز نیز همراه بود خانم ابراهیمی و آقایان هرمزدیاران، شکرابی، جوادیان، صفی‎نیا، غوابش، غفاریان، ملایی، آزاد، برهانی، قربانی، یگانه، ثقفی، رحمتیان مورد تقدیر قرار گرفتند و از آقایان مرجانی و میرحسینی نیز تقدیر ویژه‎ای شد.

 

این مراسم از سوی اداره کل آموزش و توسعه منابع انسانی برگزار شد.

 

مشروح سخنان مدیرعامل در خبری دیگر منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.