| کد خبر: 268404 |

برف‌ روبی و نمک‌ پاشی بیش از ۱۸ هزار کیلومتر از محورهای ارتباطی همدان

هم اکنون ۵۶۳ نیرو با استفاده از ۳۱۵ دستگاه از ماشین آلات راهداری در ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برف گیر مشغول خدمت رسانی به هم وطنان هستند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از انجام عملیات نمک پاشی و برف روبی راهداران در ۱۸ هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند از محورهای ارتباطی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: بارش برف از روز گذشته در جاده های برون شهری این استان آغاز شد و تیم های راهداری از همه توان برای پیشگیری از مسدود شدن راه ها استفاده کردند.

آهکی تصریح کرد: از روز گذشته با شدت گرفتن بارش برف، ۶ هزار تن شن و نمک برای پیشگیری از یخ زدگی سطح جاده، پخش شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان اظهار کرد: هم اکنون ۵۶۳ نیرو با استفاده از ۳۱۵ دستگاه از ماشین آلات راهداری در ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برف گیر مشغول خدمت رسانی به هم وطنان هستند.

وی بیان کرد: مسافرین گرامی قبل از اقدام به سفرهای برون شهری، حتماً جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها، از طریق تلفن گویا یا اپلیکیشن موبایلی سامانه ۱۴۱ استفاده نمایند و در شرایط ناپایدار جوی از سفرهای غیر ضروری و شبانه پرهیز کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در پایان گفت: تمامی محورهای استان همدان به جز محور گنجنامه- تویسرکان باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.