| کد خبر: 261917 |

اولین تقاطع در همدان هوشمند شد

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان از هوشمندسازی اولین تقاطع در سطح شهر خبر داد و گفت: تقاطع بابک با نصب تجهیزات هوشمندسازی شده است.

تین نیوز

مهدی حیدری پنج شنبه سی ام شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام خوب شهرداری در خصوص آموزش شهروندی در حوزه رفتار ترافیکی، اظهار کرد: سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری به تازگی با نصب بنرهایی با موضوع آموزش رفتارهای ترافیکی حرکت خوبی را آغاز کرده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حیدری با بیان اینکه شهرداری بعد از مدت ها به اقدام آموزش شهروندی در این حوزه رسید، افزود: این امر قابل تقدیر بوده و امیدوارم با تداوم این روند، اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان و بهبود مسائل ترافیکی در سطح شهر اتفاق بیفتد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر اسلامی همدان از هوشمند شدن اولین تقاطع در سطح شهر خبر داد و گفت: تقاطع بابک به عنوان اولین تقاطع در شهر هوشمند شده است.

وی با بیان اینکه تجهیزات هوشمندسازی تقاطع بابک نصب شده است، ادامه داد: امیدواریم این امر ادامه یافته و به این میزان اکتفا نشود و به زودی هوشمندسازی تمام تقاطع های سطح شهر مشاهده شود.

حیدری با اشاره به اینکه انتظار شورا و شهروندان در بحث پرداختن به مسائل ترافیکی بیش از این اقدامات است، تصریح کرد: در کنار سایر اقدامات در حوزه ترافیکی باید این فرآیندها نیز انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: اقدامات سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری در این حوزه قابل تقدیر بوده و این سازمان ظرفیت انجام اقدامات بیشتر و بزرگ تر را دارد که نیازمند برنامه ریزی و عزم راسخ در این خصوص است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    معذرت میخام این هوشمند سازی که برای جریمه کردنه اونوقت نفعش برای مردم چی هست . اینو میشه توضیح بدید چرا چند متر جاده درست نمی کنید . پل‌هایی که میزنید مورد استفاده ش چیه کدومش به رفع ترافیک کمک کرده ؟

  • مهدی 0 0

    سلام ببخشید این دوست عزیزمان درست میگه واقعا چه نفعی برای مردم داره لطف بکنید چند تا خیابان درست بکنید پلی که میخواهید بسازید خواهشن اول چند تا مهندس به درد بخور بیارید که نظر بده پول بت المال دارید همین طور به زمین می مالید بعدان از جیب مردم خالی مکنید