| کد خبر: 272190 |

شناسایی و کشف بیش از ۲۰۰ فقره تخلف اضافه تناژ در جاده های استان همدان

در راستای طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ طی فروردین ماه امسال ۲۰۶ تخلف اضافه تناژ شناسایی و اعمال قانون شده است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: در راستای طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ طی فروردین ماه امسال ۲۰۶ تخلف اضافه تناژ شناسایی و اعمال قانون شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با عنایت به تبعات سوء ناشی از حمل بار اضافه بر ظرفیت در کاهش ایمنی و کنترل ناوگان باری و وارد آوردن خسارات به بستر، روسازی و ابنیه فنی راه ها، طرح شناسایی برخورد با متخلفین اضافه تناژ با جدیت بیشتری در دستور کار گشت و کنترل این اداره کل قرار گرفته است.

آهکی ادامه داد: طرح مذکور در قالب گشت های مشترک به اتفاق پلیس راه استان و انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل کالا با استفاده از ظرفیت سامانه های ثبت تخلفات نصب شده (win) در کلیه محورهای استان انجام می شود.

وی تصریح کرد: طبق بررسی های به عمل آمده در یک ماهه گذشته، مقدار ۶۰۰ تن بار بیش از ظرفیت مجاز توسط انواع وسایل نقلیه باری مورد شناسایی و اعمال قانون و اخذ خسارت قرار گرفته است.

آهکی اظهار کرد: با توجه به سهم بسیار زیاد این دسته از وسایل نقلیه در ترددهای روزانه استان، به منظور تشدید برخورد با متخلفین در محورهای استان، ضمن نظارت و کنترل توسط باسکول های ثابت و سیار، اقدامات پیشگیرانه ای نیز به جهت جلوگیری از تکرار تخلف و خسارت به سرمایه ملی با همکاری پلیس راه از جمله توقیف وسیله نقلیه در پارکینگ، لغو کارت هوشمند راننده و ناوگان و معرفی به کمیسیون های تخلفات در دست اجرا است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.