| کد خبر: 209193 |

طرح زمستانی راهداری همدان تمدید شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: بر اساس اعلام قبلی، زمان طرح زمستانی راهداری همدان ۲۰ فروردین به پایان می‌رسید، اما با توجه به بارش‌های چند روز گذشته در تمامی محورهای این استان این طرح همچنان ادامه دارد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: بر اساس اعلام قبلی، زمان طرح زمستانی راهداری همدان ۲۰ فروردین به پایان می‌رسید، اما با توجه به بارش‌های چند روز گذشته در تمامی محورهای این استان این طرح همچنان ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مصطفی پناهنده افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، بارش برف و باران تا انتهای این هفته ادامه دارد و بر اساس آن طرح زمستانی تا ابتدای اردیبهشت ماه اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: ۳۴ گروه راهداری همدان در جاده‌ها و محورهای ارتباطی این استان فعالیت می‌کنند.

پناهنده عنوان کرد: ۵۲۰ نیروی راهداری استان در این طرح در سطح جاده‌های ارتباطی همدان مستقر و به مردم خدمت‌رسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ راهدارخانه به مسافران خدمات ارائه می‌دهند، اظهار داشت: تمامی راهدارخانه‌ها به صورت روزانه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گندزدایی می‌شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با تاکید بر اینکه مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، عنوان کرد: تلاش داریم تا حد ممکن در صورت ریزش برف و انسداد جاده‌ها از تجمع و اسکان گروهی مسافران جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: افزایش سطح سرویس دهی، ایمن سازی، رنگ آمیزی سرعت‌کاه‌ها، نصب تابلوها، ‌علائم و چراغ‌های چشمک‌‎ ‎زن، ترمیم گارد ریل‌ها، لکه گیری جزیی آسفالت جاده‌ها و لایروبی دهانه پل‌ها در صورت بارندگی از جمله خدمات سال نو است.

پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه در سطح استان همدان وجود دارد که ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته، یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۵ کیلومتر آزادراه و ۶۰۰ کیلومتر بزرگراه است.

همچنین ۹۹.۲ درصد جمعیت روستایی استان همدان از راه آسفالته برخوردار است و ۲.۳ درصد کل راه‌های کشور در همدان قرار دارد.

۹۲ شرکت حمل و نقل کالا و ۵۲ شرکت حمل مسافر در این استان فعال هستند و ۱۹ هزار راننده در بخش حمل و نقل کالا و سه هزار نفر در بخش حمل و نقل مسافر فعال بوده که همگی دارای کارت هوشمند هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.