| کد خبر: 261963 |

◄ بازدید سرپرست اداره کل مهندسی و عمران سازمان بنادر از طرح‌ های توسعه‌ ای بنادر هرمزگان

سرپرست اداره کل مهندسی و عمران سازمان بنادر و دریانوردی به صورت میدانی از روند پیشرفت طرح‌ های توسعه‌ ای و زیرساختی مجتمع بندری شهید رجایی و بندرگاه سیریک بازدید کرد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل مهندسی و عمران سازمان بنادر و دریانوردی به صورت میدانی از روند پیشرفت طرح های توسعه ای و زیرساختی مجتمع بندری شهید رجایی و بندرگاه سیریک بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ؛ بازدید از اراضی پشتیبانی از جمله پسکرانه ۲۴۰۰ هکتاری بندر شهید رجایی و بندرگاه سیریک از جمله بنادر و بخش هایی مورد بازدید سعید حسن عباسی سرپرست اداره کل مهندسی و عمران سازمان بود.

وی هدف از بازدید خود از بندر شهید رجایی و به ویژه بندرگاه سیریک را بررسی روند پیشرفت کارهای عمرانی و کمبودهای احتمالی عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در حاشیه این بازدید در خصوص اهمیت توسعه طرح های توسعه ای در بندر شهید رجایی گفت : با در اختیار قرار داشتن سه پست اسکله و ۵۱ هکتار زمینی که در راستای رفع مشکلات این بندر گام برداشته ایم در آینده ای نزدیک با سرمایه گذاری که در بخش تجهیزات صورت خواهد گرفت، یک پایانه کانتینری مجهز ایجاد خواهد شد.

حسین عباس نژاد در خصوص اهمیت احداث و بهره برداری از بندر چند منظوره سیریک نیز گفت : این بندر که می تواند در معیشت مردم شرق استان هرمزگان بسیار اثر گذار باشد ، برای سفر دور دوم رئیس جمهوری به هرمزگان بهره برداری افتتاح خواهد بود.

به گفته وی ؛ این طرح با ۵۱ هکتار مساحت شامل احداث سکوی پهلوگیری ، نصب ۲ اسکله و همچنین ۳ عدد رمپ شناور بوده که کار ساخت آن از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده است.

گفتنی است ؛ بندر چند منظوره سیریک با ۵۱ هکتار پسکرانه و ۳۴ هکتار وسعت حوضچه بعد از بندر شهید رجایی دومین حوضچه تجاری استان هرمزگان به شمار می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.