| کد خبر: 258465 |

استاندار مطرح کرد؛

◄ آغاز عملیات اجرایی اراضی موسوم به 2400 هکتاری بندر شهید رجایی

استاندار هرمزگان ضمن آمادگی اداره کل بنادر و دریانوردی این استان در سفر رییس جمهوری، بر سرعت بخشی به طرح های آماده بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی آن ها در قالب بسته سفر رییس جمهور به هرمزگان تاکید کرد.

تین نیوز

استاندار هرمزگان ضمن آمادگی اداره کل بنادر و دریانوردی این استان در سفر رئیس جمهوری، بر سرعت بخشی به طرح های آماده بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی آن ها در قالب بسته سفر رئیس جمهور به هرمزگان تاکید کرد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مهدی دوستی در نشستی با علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن قدردانی ازاقدامات عمرانی  سازمان بنادر در جزیره ابوموسی افزود: در سفر رئیس جمهوری به استان بخش هایی از جمله برج کنترل ترافیک و سازه های دریایی این جزیره افتتاح خواهد شد. 

وی با تاکید بر ضرورت سرعت بخشی به آغاز عملیات اجرایی بندرگاه جدید بندرلنگه، گفت: عملیات احداث این بندر در پس کرانه و خشکی باید در سفر رئیس جمهوری آغاز و برای این مهم زمین به اندازه کافی تخصیص پیدا کند.

استاندار هرمزگان بیان کرد: در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی در استان هرمزگان، سازمان بنادر مجموعه سه مارینا در نخل ناخدای بندرعباس، پشت شهر و جزیره هرمز در قالب اکوسیستم کوچک گردشگری ایجاد و تا عید نوروز امسال بخش هایی از طرح نخل ناخدا به بهره برداری می رسد.

به گفته دوستی؛ در این سفر همچنین عملیات اجرایی طرح پرظرفیت اراضی 2 هزار و 400 هکتاری بندر شهید رجایی که تمام تعاملات اقتصادی بین المللی با همسایگان شمالی و جنوبی در آن دیده شده آغاز می شود.

وی  در حوزه بندرگاه سیریک نیز گفت: علاوه بر اینکه کار بندری و سخت افزاری این بندر رو به پایان است، اما با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان بنادر و دریانوردی استان در بعد نرم افزاری نیز تمام رویه های صادرات، واردات، ترانزیت داخلی و خارجی اخذ و ابلاغ شده است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی بندر جاسک نیز با سرعت درحال انجام است، خاطرنشان کرد: توسعه این بنادر نشان می دهد که دولت به این جمع بندی رسیده که اولویت در حوزه اقتصاد مردم پایه است بنابراین در سواحل بسترهایی فراهم می کند که مردم بتوانند اقتصاد محلی را در استان هرمزگان تقویت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.