| کد خبر: 266053 |

مدیرعامل شرکت کیفیت آیسان پارسیان اعلام کرد:

◄ ارائه تست های فنی و ایمنی صنعت خودروهای سنگین مسافری برای نخستین بار در کشور

مدیرعامل شرکت کیفیت آیسان پارسیان با تشریح توانمندی های این شرکت در حوزه خدمات فنی و مهندسی از ارائه تست های کیفی خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین توسط این شرکت برای اولین بار در ایران خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت کیفیت آیسان پارسیان با تشریح توانمندی های این شرکت در حوزه خدمات فنی و مهندسی از ارائه تست های کیفی خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین توسط این شرکت برای اولین بار در ایران خبر داد.

هلدینگ عقاب افشان در سال 1399 به منظور توسعه دانش تخصصی و عرضه خدمات فنی و مهندسی در حوزه تست ها و آزمون های فنی صنعت خودرو به این هلدینگ و سایر شرکت های خودروسازی و سازمان های صنعتی فعال در کشور، شرکت کیفیت آیسان پارسیان را تاسیس کرد.

مهندس رضا ولی، مدیرعامل شرکت کیفیت آیسان پارسیان در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک در گفتگو با خبرنگار تین نیوز در توضیح فعالیت های این شرکت اظهار کرد: آیسان در صنعت خودرو و به طور مشخص در حوزه تست ها و آزمون های فنی این صنعت تحولات بزرگی ایجاد کرده است. یکی  از دستاوردهای مهم این شرکت ارائه آزمون اشتعال خودرو است که به صورت انحصاری توسط شرکت آیسان برای شرکت های گروه عقاب افشان و دیگر مجموعه های خودروساز کشور انجام می شود.

مهندس ولی افزود: همچنین ما تنها شرکتی در ایران هستیم که آزمون اشتعال آمبولانس ها را در کشور انجام می دهیم. علاوه براین، آیسان تنها شرکت کشور به شمار می آید که قادر است آزمون استحکام سازه خودرو را طبق استانداردهای بین المللی انجام دهد. این آزمون در حال حاضر برای شرکت عقاب افشان و سایر شرکت های خودروسازی با تایید سازمان ملی استاندارد انجام می شود.

مدیرعامل شرکت کیفیت آیسان پارسیان تصریح کرد: آیسان اولین شرکتی بود که آزمون های مرتبط با استانداردهای R107 یا همان الزامات عمومی خودروهای مسافری بزرگ را در ایران ارائه کرد. این آزمون ها، کلیه الزامات و مواردی را که باید در یک خودروی جمعی مثل اتوبوس رعایت شود مورد بررسی قرار می دهد. این الزامات شامل مواردی مثل ابعاد و اندازه ها، فاصله صندلی ها، پله ها، محل ویلچر و افراد کم توان، پایداری اتوبوس در زاویه 28 درجه(حداکثر شیب مجاز در جاده ها طبق استانداردهای بین المللی) و ... است.

مشروح مصاحبه خبرنگار ما و مهندس رضا ولی مدیرعامل شرکت کیفیت آیسان پارسیان را در ادامه ببینید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.