| کد خبر: 265888 |

دولت از شرکت‌ های دانش‌ بنیان برای حل مسایل کشور حمایت کند

شرکت های دانش بنیان در برخی از موارد دیده می شود، در بیشتر موارد به آن اهمیتی نمی دهند و در مواردی نیز مورد توجه و حمایت قرار می گیرند.

تین نیوز

نماینده یکی از شرکت های دانش بنیان در اختتامیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل بر ضرورت حمایت دولت از شرکت های دانش بنیان برای حل مسایل کشور تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سینا صباغ یکی از نوآوران در زمینه راه اندازی دستگاه شبیه ساز آموزش رانندگان اتوبوس جاده ای در اختتامیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته بر امید، فرآیندی دیدن مسائل کشور و اعتقاد به جوانان طبق فرمایش رهبر انقلاب با نخبگان، تاکید کرد و گفت: مسایل کشور با راه حل های دانش بنیان قابل حل است و با توجه به عقب ماندگی هایی که در کشور وجود دارد توجه به دانش بنیان ها و بهره مندی از دستاوردهای آنها برای حل مشکلات کشور ضروری است.

وی حمایت از مجموعه های دانش بنیان را حائز اهمیت برشمرد و افزود: مجموعه دولت از شرکت های دانش بنیان برای حل مسایل کشور حمایت کند.

وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان در برخی از موارد دیده می شود، در بیشتر موارد به آن اهمیتی نمی دهند و در مواردی نیز مورد توجه و حمایت قرار می گیرند.

وی گفت: در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تعامل با نوآوران و شرکت های دانش بنیان وجود داشته است که امیدواریم تداوم داشته باشد و سایر مجموعه های دولتی نیز این کار را در برنامه قرار دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.