| کد خبر: 255622 |

◄ مزایده تاید واتر خاورمیانه برای فروش 47 دستگاه تجهیزات مستعمل و اسقاط

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال شرکت تاید واتر خاورمیانه 47 دستگاه از تجهیزات مستعمل و اسقاط خود را از طریق مزایده به فروش می رساند.

تین نیوز

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال شرکت تاید واتر خاورمیانه 47 دستگاه از تجهیزات مستعمل و اسقاط خود را از طریق مزایده به فروش می رساند.

به گزارش تین نیوز، شرکت تاید واتر خاورمیانه به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات بندری، دریایی، لجستیک، فنی و مهندسی و ... در ایران قصد دارد برخی از تجهیزات مستعمل و اسقاط خود را به فروش برساند.

در اطلاعیه منتشر شده توسط این شرکت در سامانه کدال آمده است؛ پیرو صورتجلسه و تصمیم هیات مدیره شرکت تاید واتر خاورمیانه در تیرماه سال 1401 این شرکت در نظر دارد تعداد 47 دستگاه تجهیزات مستعمل و اسقاط خود (خرید داخلی) واقع در شهر بندرعباس را از طریق مزایده عمومی شماره به فروش رساند.

بر این اساس متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط می توانند از تاریخ انتشار آگهی برای دریافت اسناد مزایده به مدت 10 روز به تارنمای شرکت به آدرس WWW.TIDEWATER.IR بخش مزایده و مناقصه مراجعه و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره همراه 09171594303 تماس حاصل کنند.

 بازدید از تجهیزاتی که توسط شرکت تاید واتر خاورمیانه از طریق مزایده به فروش گذاشته می شود از تاریخ 16 اردیبهشت ماه 1402 تا 27 اردیبهشت ماه 1402 لغایت 1402 امکان پذیر است.

شایان ذکر است؛ هلدینگ تاید واتر خاورمیانه بابیش از نیم قرن سابقه در ارائه خدمات بندری و دریایی به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت های ایرانی این حوزه شناخته می شود.

تاید واتر خاورمیانه به همراه شرکت های تابعه خود طیف وسیعی از فعالیت‌ ها شامل خدمات بندری، دریایی، لایروبی، سالویج، فنی و مهندسی، آموزشی، فناوری اطلاعات، ایجاد و مدیریت بنادر خشک و راه اندازی ترمینال های اختصاصی را ارائه می دهد.

خدمات بندری شرکت تایدواتر در بخش‌های کانتینر کالای عمومی و متفرقه، کالاهای فله، مایعات و مخازن متمرکز است.

در حوزه خدمات تجاری دریایی از فعالیت‌ های مانند یدک کشی و راهنمایی کشتی‌ ها نمایندگی کشتیرانی اداره و نگهداری شناورها و چراغ های دریانوردی آتش نشانی دریایی و عملیات جستجو و نجات می توان به عنوان حوزه‌ های تخصصی این شرکت نام برد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.