| کد خبر: 264297 |

جاده شیراز به بندر چارک متصل شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: باید تدبیری اندیشیده شود تا جاده شیراز بندرعباس به جاده بندرعباس چارک متصل شود چراکه این امر مسیر زمینی ورود مسافر به جزیره کیش را تقویت می کند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: باید تدبیری اندیشیده شود تا جاده شیراز بندرعباس به جاده بندرعباس چارک متصل شود چراکه این امر مسیر زمینی ورود مسافر به جزیره کیش را تقویت می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحیم سرهنگی صبح امروز(بیست و سوم آبان ماه)، در آئین افتتاح پایانه جدید فرودگاهی در کیش که با حضور وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح این فرودگاه مدرن تبلور توانمندی های جوانان ایرانی است.

وی با ذکر این نکته که جوانان ایرانی در عرصه های مختلف فعل خواستن را صرف کرده اند، بیان کرد: باید در راستای جهان تبیین توانمندی ها و ظرفیت های کشور و جوانان غیور ایران به نمایش گذاشته شود و دراین راستا نمایشگاه دستاوردهای فناوری کشور با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری در جزیره کیش برگزار می شود تا سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و مردم از توانایی های متخصصان داخلی آگاه باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، با بیان این نکته که فرودگاخه جزیره کیش در خدمت تمام مردم کشور خواهد بود، تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد کیش رویکرد توسعه گردشگری را در دستور کار قرار دارد و در این راستا تمام تلاش خود را برای میزبانی شایسته از میهمانان در دستور کار قرار گرفته است و پروژه ها و  طرح های مختلفی در این راستا به بهره برداری رسیده است.

سرهنگی، کسب و کار فعالان اقتصادی کیش را وابسته به فعالیت و پروازهای فرودگاه کیش دانست و خاطرنشان کرد: از وزیر راه وشهرسازی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور درخواست دارم در راستای مطالبه فعالان اقتصادی و مردم، تعداد پروازهای این فرودگاه افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت فرودگاه کیش، تصریح کرد: باید تدبیری اندیشیده شود تا جاده شیراز بندرعباس به جاده بندرعباس چارک متصل شود چراکه این امر مسیر زمینی ورود مسافر به جزیره کیش را تقویت می کند.

 کلنگ مدرن ترین ترین فرودگاه کشور در سال ۱۳۹۱ در جزیره کیش به زمین زده شد و پس از گذشت بیش از ۱۰ سال در دولت سیزدهم به بهره برداری رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.