| کد خبر: 258747 |

بازنگری برخی از قرارداد های نهضت ملی مسکن در دستور کار است

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: بازنگری برخی از قراردادهای نهضت ملی مسکن در دستور کار است و در صورت هرگونه اجحاف در حق متقاضیان مورد اصلاح قرار می گیرد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: بازنگری برخی از قراردادهای نهضت ملی مسکن در دستور کار است و در صورت هرگونه اجحاف در حق متقاضیان مورد اصلاح قرار می گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسین مذنب، جریان بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن ساوه، اظهار کرد: پیرو دستور رییس جمهور در شورایعالی مسکن، تمامی طرح های اقدام ملی مسکن کشور در قالب هیات نظارتی مشترک وزارتخانه های کشور و راه و شهرسازی مورد بازرسی قرار می گیرد.

وی افزود: به همین منظور، امروز سفر ۲ روزه هیات نظارتی مشترک این ۲ وزارتخانه به استان مرکزی آغاز شده است و طرح های مهم این استان در شهرستان های مختلف بررسی و مشکلات آنها در شورای مسکن استان برای رسیدن به راهکارهای عملی پیگیری می شود.

با توجه به اینکه برخی از متقاضیان اقدام ملی مسکن شهرستان ساوه دوشنبه هفته گذشته و هفته جاری با حضور در اداره راه و شهرسازی خواستار بازنگری در قراردادهای خود شده بودند که مذنب در این خصوص اظهار کرد: بررسی قرارداد متقاضیان یکی از اهداف بازرسی‌های هیات نظارتی مشترک بین وزارتخانه های راه و شهرسازی و کشور است.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: پس از اعلام نظر این هیات، بندهایی که احجاف آن در حق متقاضیان محرز شناخته شود، حذف خواهد شد.

مهدی الیاسی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه هم در این بازدید خاطرنشان کرد: این شهرستان به واسطه صنعتی بودن یکی از مناطق کارگر نشین کشور بوده و حل مساله مسکن در آن یکی از ضرورت های مهم در پاسخگویی به مطالبات مردم است.

وی با اشاره به اینکه انتظار می رود با بخشودگی مالیات و بیمه زمینه آسایش حال متقاضیان رعایت شود افزود: هم اکنون طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان در سه طرح با یک هزار و ۸۴۸ واحد در حال ساخت است و پنج هزار متقاضی واجد شرایط بهره مندی از این طرح نیز پشت نوبت هستند.

طرح اقدام ملی مسکن ساوه در سه نقطه از شهر شامل ۹۸۰ واحدی کوی شهید بهشتی، ۴۸۴ واحدی بام ساوه و ۳۸۴ واحدی شهرک علوی به صورت کلی با ۷۱ درصد پیشرفت در دست ساخت است.

طرح های یاد شده از جمله واحدهایی هستند که به دلیل برخورداری از پیشرفت بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، از تسهیلات پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی دولت بهره مند شده اند و مراحل پرداخت این تسهیلات نیز در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.