| کد خبر: 258111 |

همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و موسسه تحقیق و توسعه دانشمند

طراحی و نظارت عالیه بر ساخت یک بلوک ساختمانی ۶ طبقه ۲۰ واحدی الگو با سیستم‌های فناوری MRCS-AAC در شهرکرمانشاه موضوع این قرارداد مشترک همکاری است.

تین نیوز

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و موسسه تحقیق و توسعه دانشمند با هدف توسعه همکاری و تعاملات اجرایی، ارائه خدمات علمی و پژوهشی درجهت بهره مندی از امکانات و توانمندی های علمی، فنی و اطلاعاتی قرارداد مشترک همکاری منعقد کردند.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و موسسه تحقیق و توسعه دانشمند با هدف توسعه همکاری و تعاملات اجرایی، ارائه خدمات علمی و پژوهشی در جهت بهره مندی از امکانات و توانمندی های علمی، فنی و اطلاعاتی قرارداد مشترک همکاری منعقد کردند.

این قرارداد همکاری در جلسه ای مشترک با حضور محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و مدیرعامل موسسه دانشمند و جمعی از معاونین و مدیران دو مجموعه به امضا رسید.

طراحی و نظارت عالیه بر ساخت یک بلوک ساختمانی ۶ طبقه ۲۰ واحدی الگو با سیستم های فناوری MRCS-AAC در شهرکرمانشاه موضوع این قرارداد مشترک همکاری است.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس این قرارداد طراحی سازه، ارائه جزئیات و نقشه های اجرائی، بازدیدهای ادواری و نظارت عالیه بر حسن اجرای پروژه و در نهایت تائید نهایی سازه بر عهده مرکز است.

موسسه تحقیق و توسعه دانشمند در زمینه های مختلف دانش بنیان و علمی فعالیت می کند و به عنوان بازوی علمی پژوهشی بنیاد مستضعفان شناخته می شود و ماموریت ارتقای رویکردهای دانش بنیان و نوآور را در داخل و خارج از مجموعه بنیاد مستضعفان بر عهده دارد.

به گزارش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، تعامل و همکاری دو سویه بین مرکز و هلدینگ بنیاد مستضعفان در حوزه ارائه خدمات علمی و پژوهشی در استفاده از فناوری های نوین در جهت ارتقای ساخت و ساز سیستم های سازه ای نوین از دیگر محورهای همکاری مشترک است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.