| کد خبر: 259314 |

محدودیت تردد در جاده های شمالی برای تعطیلات تاسوعا و عاشورا اعمال می شود/ تردد موتورسیکلت ممنوع

در آستانه تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی، مرکز مدیریت راه های کشور، محدودیت تردد در جاده های شمالی را اعلام کرد.

تین نیوز

 

منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راه ها، درباره محدودیت های تردد در تعطیلات تاسوعا و عاشورا، گفت: در تعطیلات پیش رو به دلیل افزایش حجم تردد در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس، محدودیت تردد در این محورها اعمال می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، رئیس مرکز مدیریت راه ها افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۲ تا ساعت ۶ صبح شنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۲ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهدو بالعکس ممنوع است.

فخاران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۴مرداد ۱۴۰۲ در محور کندوان از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است، همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۴ مرداد ۱۴۰۲ در محور کندوان از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد در محور کندوان در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه ۶ مردادماه ۱۴۰۲ و شنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۲ از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، همچنین درصورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد در آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۶ مردادماه ۱۴۰۲ و شنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۲ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه های سازمان افزود: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی در محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۶ مردادماه ۱۴۰۲ از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه خواهد بود.

فخاران در خصوص ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان و هراز گفت: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از روز چهارشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۲ تا شنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۲ در محور کندوان از محور کرج-چالوس و بالعکس ممنوع است . همچنین تردد تمام تریلرها از چهارشنبه ۴ مردادماه تا شنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۲ در محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد تمام کامیون ها، کامیونت ها (به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی) در محور هراز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه ۵ مردادو جمعه ۶ مردادماه ممنوع است.

گفتنی است، اجرای محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی پلیس راه، اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.