| کد خبر: 269340 |

۴۶ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در طرح نوروزی ۱۴۰۳ فعالیت می کنند

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از فعالیت ۴۶ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در طرح نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد

تین نیوز

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از فعالیت ۴۶ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در طرح نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: در این ایام کمیته نظارت بر مجتمع های خدماتی- رفاهی با تشدید نظارت خود به طور ویژه فعالیت و نحوه ارائه خدمات مجتمع های فعال در استان را مورد بازرسی قرار خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، یاسر ابراهیمی معاون فنی و راه های روستایی این اداره کل اظهار داشت: طرح تشدید نظارت با توجه به پیش رو بودن سفرهای نوروزی به منظور ایجاد بستر مناسب و بهره مندی کاربران جاده ای و آمادگی کامل جهت ارایه خدمات بهینه و مطلوب به مسافرین نوروزی در مجتمع  های خدماتی رفاهی بین راهی و نماز خانه های بین راهی و در حال بهره برداری در دست اقدام است.

وی ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده و باتوجه به اهمیت عملکرد مجتمع های رفاهی بین راهی کارگروه ویژه ای با همکاری فرمانداری ها، میراث فرهنگی و گردشگری، اماکن، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت این اداره کل تشکیل شده است و اقدامات نظارتی خود را آغاز کرده اند که این بازدیدها تا پایان طرح نوروزی به صورت مستمر انجام خواهد شد.

ابراهیمی ساماندهی خدمات بین راهی و افزایش رفاه کاربران جاده ای را لازم دانست و توضیح داد: انتفاع بیشتر رانندگان و مسافران با ارائه خدمات متمرکز و مناسب در ایام سفر از دیگر مزایای احداث این مجتمع هاست و تلاش می شود با نظارت و بازرسی مستمر از این اماکن زمینه تحقق آن نیز فراهم شود.

وی گفت: لازم به ذکر است به منظور رفاه مسافران و کاربران جاده ای ، کارشناسان این اداره کل در قالب اکیپ های مختلف در ایام نوروز به طور مستمر از مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی، نمازخانه ها، جایگاه های سوخت و رستوران های بین راهی بازدید نموده و بر عملکرد آنان نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن تاکید بر رفع نواقص موجود در صورت تکرار برخورد قانونی اعمال می گردد.​

معاون فنی و راه های روستایی در پایان با اشاره به تشدید نظارت خود به طور ویژه بر فعالیت و نحوه ارائه خدمات مجتمع های فعال در استان گفت: هم استانی ها و مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی می توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.