| کد خبر: 268151 |

۴ مجتمع خدمات بین راهی استان بوشهر افتتاح یا کلنگ زنی شد

در نهمین روز دهه مبارک فجر، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان استانی و محلی، ۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان بوشهر افتتاح یا کلنگ زنی شد.

تین نیوز

در نهمین روز دهه مبارک فجر، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان استانی و محلی، ۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان بوشهر افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در نهمین روز دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان استانی و محلی، ۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان بوشهر افتتاح یا کلنگ زنی شد.

سید طالب لواسانی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در این آئین گفت: با نگاه ویژه دولت سیزدهم، همت بخش خصوصی و حمایت این اداره کل، ۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای «گناوه برازجان»، «برازجان بوشهر» و «کمربندی برازجان اهرم» به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی یک مجتمع خدمات رفاهی نیز در محور «گناوه دیلم» آغاز شد.

لواسانی خاطرنشان کرد: میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در این پروژه ها ۸۰ میلیارد تومان برآورد می شود که جهت مناسب سازی راه دسترسی و نصب تابلوی راهنمای این مجتمع ها نیز ۲ میلیارد تومان توسط این اداره کل هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه هر مجتمع خدماتی بین راهی به طور متوسط زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر را فراهم می کند، گفت:  مجتمع های خدماتی رفاهی با تمرکز خدمات برای کاربران جاده ای، در تأمین امنیت و رفاه حال مسافران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات و افزایش جاذبه های گردشگری موثر هستند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان کرد: اکنون ۲۹ مجتمع خدمات بین راهی در نقاط مختلف استان در حال بهره برداری است، ضمن اینکه ۱۸ مجتمع دیگر درحال ساخت و ۳۲ مجتمع دیگر در مرحله استعلام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.