| کد خبر: 263048 |

جابه‌جایی رایگان بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌ آموز و دانشجو با مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: از اول مهر ماه تا ۲۳ مهرماه امسال و براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، ۸۴۲ هزار و ۳۵۳ دانش آموز و دانشجو با استفاده از مترو به صورت رایگان جابه جا شدند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: از اول مهر ماه تا ۲۳ مهرماه امسال و براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، ۸۴۲ هزار و ۳۵۳ دانش آموز و دانشجو با استفاده از مترو به صورت رایگان جابه جا شدند.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مسعود درستی با اشاره به خدمات رسانی مترو تهران هم زمان با بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی از ابتدای مهر ماه گفت: در این مدت با استفاده از حداکثر ظرفیت و امکانات موجود در مترو تهران و حومه سعی کردیم بهترین سرویس دهی را به شهروندان و مسافران داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از اول مهرماه تا ۲۳ مهرماه و طبق آمار در خط یک ۱۱۷ هزار و ۷۴ نفر، در خط دو ۲۱۲ هزار و ۶۵۳ نفر، در خط سه ۱۵۲ هزار و ۱۲۸ نفر، در خط چهار ۲۰۲ هزار و ۶۴۵ نفر، در خط پنج ۶۲ هزار و ۲۲۹ نفر، در خط شش ۶۹ هزار و ۲۸۱ نفر و در خط هفت ۲۶ هزار و ۳۴۳  دانش آموز و دانشجو به صورت رایگان با مترو جابه جا شدند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: بیشترین میزان جابه جایی رایگان دانش آموزان و دانشجویان با ۲۱۲ هزار و ۶۵۳ نفر در خط 2  و کمترین آن در خط هفت متروی تهران و حومه به ثبت رسیده است.

بنا براعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ درستی در پایان با اشاره به اینکه آمار سفرهای روزانه با مترو تهران در نیمه اول مهر ماه نسبت به ماه های گذشته با افزایش همراه بود خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری مترو با تمامی امکانات آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.