| کد خبر: 259390 |

افتتاح فاز اول جاده خرم‌ آباد پلدختر تا پاییز امسال

نماینده مردم پلدختر در معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده قدیم خرم آباد ـ پلدختر در چهار قطعه تعریف شده، قطعه یک طبق قول قرارگاه خاتم به احتمال زیاد تا پایان تابستان و اوایل پاییز امسال افتتاح می شود.

تین نیوز

نماینده مردم پلدختر در معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده قدیم خرم آباد ـ پلدختر در چهار قطعه تعریف شده، قطعه یک طبق قول قرارگاه خاتم به احتمال زیاد تا پایان تابستان و اوایل پاییز امسال افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید حمیدرضا کاظمی ا اظهار کرد: در سیل سال ۱۳۹۸ پل های زیادی در شهرستان پلدختر آسیب دیده یا تخریب شدند که کار مرمت و احداث تمام پل ها انجام شده است.

فیلم پربازدید روز را ببینید؛ 

◄ فیلم| تصادف های فاجعه بار با حضور بیل مکانیکی

رونمایی از بزرگترین دستگاه حفاری تونل برای ساخت و ساز ریلی

 

وی ادامه داد: فقط پل برگلان سوخته باقی مانده که با توجه به شرایط منطقه ای و موقعیتی که داشت و قبلاً نیز توسط سیلاب های کوچک تخریب شده بود الان با شکل و شیوه جدید احداث و پایه های پل تمام شده و در حال نصب دال پل هستند که با توجه به پیشرفتی که دارد احتمال داده می شود در هفته دولت آماده افتتاح باشد.

کاظمی تصریح کرد: برای احداث این پل بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: در مجموع حدود ۴۰ پل بزرگ و جاده های روستایی به طور کامل تخریب شده بودند که کار بازسازی و احداث آن ها انجام شه و تنها این پل مانده است.

◄ اتوبان اصفهان شیراز ؛ 45 روز تا افتتاح اتوبان کم نظیر گردشگری

وی بیان کرد: جاده قدیم خرم آباد ـ پلدختر در چهار قطعه تعریف شده، قطعه یک طبق قول قرارگاه خاتم به احتمال زیاد تا پایان تابستان و اوایل پاییز امسال افتتاح می شود.

کاظمی ادامه داد: سه قطعه دیگر نیز در حال اجراست، که حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از تهاتر نفت به آن تخصیص پیدا کرده و ۳۳۰ میلیارد تومان نیز از ماده ۵۶ استقراض از سه بانک ملی، پاسارگاد و سپاه داشتیم که یک مرحله از آن پرداخت شده و پس از ارائه صورت وضعیت و مورد تأیید قرار گرفتن وزارت راه مراحل بعدی نیز پرداخت می شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیگیری هستیم بقیه اعتبار در سفر دوم دولت به لرستان اختصاص پیدا کند.

* برای دریافت سریعتر اخبار و تحلیل های مهم حوزه حمل و نقل اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جودکی 2 0

    واقعا پلدختر محروم را دریابید.روزانه خانواده های زیادی دراین جاده داغدار میشوند

  • علی 4 0

    فعلا که بجز چنتا سرعتگیر غیراستاندارد که باعث تصادف و مرگ مردم شدن ندیدیم

  • فرحان 0 0

    فعلا نزدیکیم به انتخابات جهت جمع کردن آرا هر غلطی که به دهانشان میاد انجام می‌دهند ازسال ۹۸ تا الان کجا بودی مردک نمک نشناس