| کد خبر: 268340 |

هزینه ۱۵ میلیارد تومانی برای پیاده روسازی در پردیسان

بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ منطقه ۸ شهرداری قم ۱۷۰ میلیارد تومان است که بیش از ۱۵ میلیارد تومان صرف پیاده روسازی محلات شده است.

تین نیوز

علیرضا مظفری با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ میلیارد تومان صرف پیاده روسازی محلات شده است، اظهار کرد: میزان بودجه عمرانی که در اصلاحیه بودجه برای منطقه ۸ شهرداری قم مصوب شده، ۱۷۰ میلیارد تومان بوده است که در کدهای مختلفی هزینه می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مظفری افزود: بودجه منطقه تا پایان سال ۲۷۰ میلیارد تومان بود که بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان آن بودجه عمرانی در پروژه هایی مانند تأسیس و تکمیل ساختمان شهرداری، خیابان کریمی مفرد، تکمیل و تأسیس بلوار دانشگاه حد فاصل بلوار سلمان تا امام علی (ع)، روکش آسفالت شوارع سطح منطقه، خرید و نصب تجهیزات ترافیکی است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری قم خاطرنشان کرد: عمده مطالبه مردم از شهرداری در پردیسان پیاده روسازی است که طی سال جاری شش میلیارد تومان و با اصلاحیه ۱۵ میلیارد تومان برای پیاده روسازی هزینه می شود.

مظفری با بیان اینکه مالکیت در پردیسان با دولت و خدمات دهی با شهرداری است، اضافه کرد: با این همه شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان این منطقه اهتمام دارد.

وی با اشاره به مسئله تصادفات در پردیسان گفت: برای کاهش آسیب به شهروندان باید دوربین کنترل سرعت نصب و حضور پلیس در آن محور تقویت شود و آرام سازی و محدودسازی سرعت نیز در دستور کار بوده است که بخشی انجام شده و بخش دیگری در دستور کار است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم یکی از محورهایی که در دستور کار آرام سازی ترافیکی قرار دارد را بلوار شهدای فردو دانست و تاکید کرد: کنترل تصادفات در این بلوار مسئله ای ضروری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.