| کد خبر: 263625 |

◄ تصادف دو قطار در هند با آمار ضد و نقیض تلفات + فیلم

بر اثر برخورد یک قطار مسافربری با قطار دیگر در ایالت آندرا پرادش در جنوب هند، دست‌کم شش نفر کشته شدند.

تین نیوز

به گزارش رسانه های هندی، بر اثر برخورد یک قطار مسافربری با قطار دیگر در ایالت آندرا پرادش در جنوب هند، دست کم شش نفر کشته شدند.

قطار اول از Visakhapatnam به Palasa در آندرا پرادش در حال حرکت بود در حالی که قطار دوم از Vizianagaram به Rayagada در اودیشا حرکت می کرد. مقامات اعلام کردند که تصادف از عقب بوده و علت حادثه احتمالا خطای انسانی بوده است.

به گزارش تین نیوز، راه آهن هند گفت: «شورگیری از سیگنال قطار مسافربری ویساخاپاتنام-رایاگادا». عملیات امداد و نجات توسط مدیر بخش راه آهن و تیمش در محل در حال انجام است. قطارهای امدادی اعزام شده و تجهیزات امدادی به سمت محل حادثه در حرکت است. مقامات راه آهن تعداد مجروحان یا کشته شدگان را تایید نکردند، اما گزارش های رسانه ها می گویند حدود 20 نفر مجروح شده اند که به بیمارستان های ویساخاپاتنام و ویزیاناگارام منتقل شده اند. ما در حال حاضر روی عملیات نجات متمرکز هستیم. بیسواجیت ساهو، سخنگوی راه آهن ساحل شرقی، گفت: ما در تلاش هستیم تا مجروحان را به بیمارستان های مجاور منتقل کنیم. دفتر نخست وزیر نارندرا مودی گفت که او وضعیت را پس از «خروج ناگوار قطار از ریل بین آلاماندا و بخش کانتاکاپاله» بررسی کرده است. دفتر وی در توییتر سابق X نوشت: «نخست وزیر به خانواده های داغدار تسلیت می گوید و دعا می کند که مجروحان هر چه زودتر بهبود یابند. «نخست وزیر مبلغ 200000 روپیه (2400 دلار) را از PMNRF برای نزدیکان هر فرد متوفی به دلیل خروج قطار از ریل بین بخش علاماندا و کانتاکاپاله اعلام کرده است. به مجروحان 50000 روپیه داده می شود.» این حادثه پس از خروج قطار از ریل در ایالت بیهار در شرق این کشور در 12 اکتبر رخ داد که منجر به کشته شدن حداقل چهار نفر و زخمی شدن بیش از 70 نفر شد.

 

حجم ویدیو: 9.48M | مدت زمان ویدیو: 00:01:26 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.