| کد خبر: 267525 |

اولویت جدید حج اعلام شد

بنابر تازه ترین اعلام سازمان حج و زیارت، دارندگان اسناد حج تمتع تا پایان شهریورماه ۱۳۸۶ می توانند از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه http://reserve.haj.ir/ برای حج ثبت نام کنند.

تین نیوز

بنابر تازه ترین اعلام سازمان حج و زیارت، دارندگان اسناد حج تمتع تا پایان شهریورماه ۱۳۸۶ می توانند از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه http://reserve.haj.ir/ برای حج ثبت نام کنند.

​به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا، بنابر تازه ترین اعلام سازمان حج و زیارت، دارندگان اسناد حج تمتع تا پایان شهریورماه ۱۳۸۶ می توانند از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه http://reserve.haj.ir/ برای حج ثبت نام کنند.

ثبت نام زائران با تعیین کاروان و پرداخت هزینه علی الحساب این سفر به مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان، تکمیل می شود.

سازمان حج و زیارت پیش تر دارندگان اسناد حج تمتع تا پایان مردادماه ۸۶ را فراخوانده بود و فراخوان دیگر ودیعه گذاران به صورت روزشمار تا تکمیل ظرفیت کاروان ها ادامه خواهد داشت.

​همچنین، افرادی که در کاروان های حج سال ۱۳۹۹ نام نویسی و وجوه مربوط را واریز کرده بودند، ولی به دلیل لغو سفر حج در آن سال و سال های پس از آن موفق به تشرف نشده و تاکنون نیز انصراف نداده اند، نیازی به انجام پیش ثبت نام نداشته و همزمان با اعلام ثبت نام قطعی، به صورت مستقیم امکان نام نویسی در کاروان ها را خواهند داشت.

سهمیه حج ایران در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۲ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شده است و تا این مرحله، کمتر از نصف این جمعیت در کاروان ها ثبت نام کرده اند.​

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت،  عملیات اعزام کاروان های حج تمتع، از اوایل ماه ذی القعده (دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز می شود و با پایان ماه ذی الحجه و اوایل ماه محرم ۱۴۴۶ (نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۳) پایان خواهد یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.