| کد خبر: 269374 |

لزوم رعایت نظم در برنامه پروازی شرکت های هواپیمایی داخلی

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بر لزوم رعایت نظم در برنامه پروازی شرکت های هواپیمایی داخلی و عدم پذیرش تغییرات گسترده برخی از شرکت های هواپیمایی داخلی که در سنوات گذشته مسبوق به سابقه بوده است، تاکید کرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بر لزوم رعایت نظم در برنامه پروازی شرکت های هواپیمایی داخلی و عدم پذیرش تغییرات گسترده برخی از شرکت های هواپیمایی داخلی که در سنوات گذشته مسبوق به سابقه بوده است، تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جلسه کمیته تسهیلات ویژه عملیات پروازی نوروز ۱۴۰۳ به ریاست سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور مسئولین ارگان های نظامی، انتظامی، امنیتی، معاونین، مدیران کل، روسای ایستگاه های شرکت های هواپیمایی، نماینده بهداشت مرزی، گمرک، روادید و سایر مسئولین مربوطه در سالن جلسات ترمینال یک برگزار شد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در این جلسه ضمن خوش آمد گویی و قدر دانی از تلاش ها و اقدامات به عمل آمده توسط کلیه بخش های فعال در فرودگاه، و نقطه نظرات و تاکیداتی را در راستای ارائه خدمات مطلوب و تکریم مسافران نوروزی بیان کرد.

چلندری با اشاره به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد نوروز ۱۴۰۳ بسته های فرهنگی بسیار متنوعی به همراه طرح افطاری ساده در ترمینال ها اجرایی خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با تاکید بر لزوم نظم در برنامه پروازی شرکت های هواپیمایی داخلی و عدم پذیرش تغییرات گسترده برخی از شرکت های هواپیمایی داخلی که در سنوات گذشته مسبوق به سابقه بوده است، افزود: برنامه روزانه در شهر فرودگاهی پذیرش نخواهد شد و شرکت های هواپیمایی می بایست با رعایت نظم به اسلات های پروازی پایبند باشند و خدمات شایسته به مردم ارائه کنند.

چلندری با اعلام آمادگی شهر فرودگاهی برای برگزاری ۵۰۰۰ پرواز در عملیات نوروزی اظهار داشت پایبندی شرکت های هواپیمایی به برنامه پروازی موجب خواهد شد همه شرکت ها بتوانند از زمان های درخواستی برای برقراری پرواز و ارائه خدمت شایسته به مردم استفاده نمایند و اتلاف منابع فرودگاهی نخواهیم داشت.

در ادامه جلسه مدیران، مسئولین و نمایندگان حوزه های مختلف حاضر، ضمن بیان نقطه نظرات و اقدامات به عمل آمده، نسبت به آمادگی حوزه تحت مدیریت خود اعلام آمادگی کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.