| کد خبر: 152601 |

برگزاری دوره مدیریت اپرون توسط اساتید اتحادیه جهانی فرودگاه ها

مهدی علی عسگری عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت امور فرودگاهی از برگزاری و آغاز دوره مدیریت اپرون که توسط اساتید بین المللی و متخصیصن هوانوردی ، طی هفته آینده در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)؛ خبرداد.

تین نیوز

مهدی علی عسگری عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت امور فرودگاهی از برگزاری و آغاز دوره مدیریت اپرون که توسط اساتید بین المللی و متخصیصن هوانوردی ، طی هفته آینده در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)؛ خبرداد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ؛ عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت امور فرودگاهی افزود : دوره مدیریت اپرون یکی از دوره های حرفه ای بین المللی ارائه شده توسط ACI است که طی پنج روز و به مدت چهل ساعت توسط اساتید برجسته بین المللی تدریس میگردد.

وی با اشاره به اینکه متخصصین هوانوردی محوطه اپرون را تحقیقا و بر اساس آمار، خطرناک ترین محوطه فرودگاه می دانند ،اظهار داشت : چرا که هواپیماها، خودرو ها تجهیزات و وسایل و افراد مختلف با شرح وظایف مختلف در این محوطه گرد هم آمده و هریک کار خود را بر دیگری ارجح میداند ، که تقریبا تمامی این موارد تحت فشار برای انجام وظایف بموقع و دقیق خود هستند .در چنین شرایطی اینکه بدانیم چگونه مجموعه این فعالیتها را مدیریت کنیم نه تنها از منظر کاهش سوانح بلکه افزایش کارایی و یفیت خدمات ارائه شده از جمله اهداف اصلی دوره آموزشی مدیریت اپرون است.

علی عسگری ،سرپرست معاونت امور فرودگاهی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را بدین شرح اعلام کرد:

۱-طراحی استراتژی و دستورالعملهای ایجاد یک واحد مدیریت اپرون

۲-چگونگی اجرای این استراتژی و دستورالعملها

۳-استفاده از تجربیات مختص هر فرودگاه در اجرای مدیریت اپرون

۴-چگونگی آدیت کاربران اپرون

۵-تهیه یک طرح جهت تغییر وضعیت کنونی اپرون مطابق با نیازهای آینده

گفتنی است در این دوره مدیران و متخصصین امور عملیات فرودگاهی و شرکتهای هندلینگ حضور داشته و طی هفته آینده توسط استاد و مدرس ACI و به میزبانی معاونت امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار می شود‌.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.