| کد خبر: 4611 |

افزایش کرایه تاکسی ها منوط به تصمیم شورای شهر

تین نیوز | مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: سازمان تاکسیرانی، تصمیم گیرنده نهایی در خصوص میزان کرایه ها نبوده و تنها یک پیشنهاد دهنده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز تصریح کرد: اخیرا شورای اسلامی شهر تبریز با استناد به این موضوع که هنوز بهای جدید حامل های انرژی اعلام نشده و زمان شروع مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها نیز نزدیک است، لایحه دو فوریتی مربوط به افزایش نرخ کرایه تاکسی در تبریز را رد کرده و این لایحه به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شده تا پس از شروع مرحله دوم هدفمندی یارانه ها مجددا مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: بهمین خاطر  افزایش  نرخ کرایه تاکسیها  پس از اجرای مرحله دوم طرح هدفمندسازی یارانه ها صورت خواهد گرفت و دریافت هرگونه کرایه بیش از نرخهای مصوب سال1392توسط تاکسیرانان غیرقانونی است. رحمان ایمانی نژاد با تاکید بر آگاهی از وضعیت سخت معیشتی تاکسیرانان گفت: پس از بررسی های کارشناسی، دو ماه پیش از آغاز سال جدید، پیشنهاد افزایش 30 درصدی نرخ کرایه تاکسی ها برای سال 93 را به شورای اسلامی شهر تبریز ارائه کرد.
 
وی با اشاره به لزوم اصلاح نرخ کرایه تاکسی ها با توجه به افزایش قیمت بسیاری از لوازم و قطعات مورد نیاز اظهار داشت: امیدواریم با در نظر گرفتن مصالح عمومی شهروندان تبریزی که تاکسیرانان نیز با بیش از 60 هزار نفر عائله از آن مستثنی نیستند و افزایش عادلانه قیمت ها، زمینه های رضایتمندی و کاهش مشکلات  18 هزار تاکسیران تبریزی نیز فراهم شود.
 
ایمانی نژاد در ادامه افزود: باید این نکته نیز در تعیین میزان کرایه تاکسی ها مورد توجه قرار گیرد که قیمت بسیاری از خدمات ارائه شده به تاکسیرانان از جمله بهای گاز مصرفی و نیز هزینه بیمه تامین اجتماعی این قشر و البته بسیاری از هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو در سال جاری و قبل از شروع طرح هدفمندسازی یارانه ها افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.