| کد خبر: 262956 |

◄ ساخت برج هفت طبقه در جوار منطقه ای با زمین های سست و کوچه 8 متری+ فیلم

این برج که قرار است در هفت طبقه ساخته شود و احتمالا با استفاده از ماده 100 تعداد طبقات آن بیشتر هم خواهد شد، در منطقه ای ساخته می شود که تمام ساختمان ها در آنجا دو طبقه روی پیلوت هستند.

تین نیوز

یکی از شهروندان ساکن کلارآباد مازندران از ساخت یک برج در یکی از خیابان های این مطلقه با وجود سست بودن زمین ها و باریک بودن خیابان خبر داد.

به گزارش تین نیوز، این شهروند خبرنگار تین نیوز با ارسال فیلمی از ایجاد کارگاه ساخت برج چند طبقه در کنار مجتمع مسکونی الهیه در کلارآباد مازندران عنوان کرد که عملیات شمع کوبی این برج در حال انجام است.

به گفته او این برج که قرار است در هفت طبقه ساخته شود و احتمالا با استفاده از ماده 100 تعداد طبقات آن بیشتر هم خواهد شد، در منطقه ای ساخته می شود که تمام ساختمان ها در آنجا دو طبقه روی پیلوت هستند.

این شهروند خبرنگار تین نیوز افزود: در پی مراجعه به شهرداری به آنان گفته شده که خیابان هشت متری موجود قرار است ۱۲ متری شود ولی این که چه زمانی قرار است چنین خیابانی ساخته شود، معلوم نیست.

وی این پرسش را مطرح کرد که آیا با وجود سست بودن زمین‌ های منطقه و باریک بودن خیابان ، ساخت چنین برجی در این مکان قانونی؟

به گفته او، این برج در استان مازندران ، کلارآباد ، میدان شهید سلیمانی ، خیابان شهید رجایی، خیابان شهید بائوج رضایی جنب مجتمع مسکونی الهیه در حال ساخت است.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.