| کد خبر: 256709 |

◄ رعب و وحشت خودروهای عبوری از تردد ماشین آلات کشاورزی در جاده ها

باوجود هشدارهای قبلی نسبت به خطرات تردد ادوات و ماشین آلات کشاورزی در جاده های بین شهری، این مشکل همچنان ادامه دارد.

تین نیوز

باوجود هشدارهای قبلی نسبت به خطرات تردد ادوات و ماشین آلات کشاورزی در جاده های بین شهری، این مشکل همچنان ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز ، یکی از شهروند خبرنگاران در این زمینه به خبرنگار ما گفت: چند نفر دیگر باید کشته شوند تا مسئولان مرتبط از خواب بیدار گردند؟

او با تاکید بر افزایش میزان تصادفات خودروهای عبوری با ادوات کشاورزی در جاده های استان گلستان که یکی از استان های کشاورزی کشور محسوب می شود، افزود:  تردد تراکتور با ادوات کمباین با تیغه جلو در محورهای اصلی و شریان های پر تردد گلستان همچنان در این استان حادثه ساز است.

بیشتر بخوانید:

این شهروند ادامه داد: کشاورزان برای کشت مجدد سعی دارند به سرعت با ماشین آلات خود محصول را از مزرعه برداشت و اقدامات لازم برای کشت دوم را فراهم کنند.

او گفت: جاده های غرب استان گلستان با احداث چند دور برگردان تقریبا کم خطر شده است  ولی محورهای شرقی همچنان رها شده و رنگ و بویی از ایمنی ندارد.

او عنوان کرد:  تردد کامیون های معدنی در محور دوطرفه توسکستان و همزمان عبور خودروهای  و فعالیت کشاورزان، فضایی از رعب و وحشت برای تردد در این جاده ها برای رانندگان خودروهای عبوری ایجاد کرده است.

به گفته شهروندان گلستانی، با توجه به این که کشاورزان تنها 15روز برای برداشت و کشت رقم بعدی فرصت دارند با تمام قوا و به هر شکلی در حال تردد در باند کندرو و میانه رو جاده ها بوده و در این مقطع زمانی ماشین آلات مختلف کشاورزی از قبیل تراکتور با کشنده، تراکتور به همراه بیلر، تراکتور با ادوات کاشت، کمباین و انواع کامیون های سنگین جهت حمل گندم به سیلوهای دریافت غلات و ... به وفور در حال تردد در جاده ها هستند.

این در حالی است که کارشناسان معتقدند بازبینی در نحوه تردد ماشین آلات کشاورزی یکی از راهکارهای حل این مشکل است. ارایه گواهینامه مخصوص اداوت کشاورزی و تجهیز ماشین آلات کشاورزی به تجهیزات و علائم هشدار دهنده نیز می تواند راهکاری  برای حل این مشکل باشد. ایجاد جاده های مخصوص تردد ماشین آلات کشاورزی نیز  راهکار دیگری برای حل این مشکل است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد 0 0

    آقا اینا در شب و از فاصله دور شبیه یه موتور سه چرخه اند , ولی وقتی نزدیک میشی , اندازه نهنگ اند !
    غرش کنان با چنگالهای خیلی بزرگ راه میرند