| کد خبر: 165036 |

جزئیات آزمون استخدام رئیس قطاری شرکت رجا

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با صدور اطلاعیه‌ای، شرایط و زمان برگزاری آزمون استخدامی رئیس قطاری در سال 1397 را برای دوا طلبان اعلام کرد.

تین نیوز

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با صدور اطلاعیه‌ای، شرایط و زمان برگزاری آزمون استخدامی رئیس قطاری در سال 1397 را برای دوا طلبان اعلام کرد.

 به گزارش تین‌نیوز، بر اساس این اطلاعیه، فرآیند آزمون استخدامی رئیس قطاری شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، از ساعت 14 روز جمعه 7 اردیبهشت 97 در تهران – خیابان شهید مطهری – نبش خیابان مفتح – جنب ایستگاه مترو – دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

 لذا کلیه داوطلبان متقاضی، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه‌ی پرینت کارت شرکت در آزمون، زمان و مکان برگزاری آزمون، آدرس محل آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون، توصیه‌های پیش از آزمون و ... می‌توانند به سایت اینترنتی رجا به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان واجد شرایط در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 4 و 5 اردیبهشت 97 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت اینترنتی رجا قرار خواهد گرفت.

داوطلبان واجد شرایط  باید در تاریخ‌های اشاره‌شده به سایت رجا مراجعه و با واردکردن کد ره‌گیری و کد ملی از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند.

 بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه‌ی آن الزامی است.

 ضمناً نتایج اولیه آزمون استخدامی رئیس قطاری رجا، در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه 97 از طریق سایت شرکت رجا منتشر خواهد شد.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.