| کد خبر: 169007 |

◄ ویترین جاذبه‌های گردشگری را ببینید

عکس روی جلد کتاب «ویترین جاذبه‌های گردشگری» به شرکت توکاریل اختصاص دارد. این کتاب که با هدف آشنا کردن مردم- به‌ویژه فعالان بخش خصوصیِ اقتصادی- با جاذبه‌های گردشگری نوشته شده، قصد دارد نقش این متولیان صنعتی و نقش قطار در حافظه نوستالژیک تک‌تک علاقه‌مندان سفر را در رونق گردشگری به تصویر بکشد.

تین نیوز

شناخت جاذبه‌های گردشگری ایران در قالب کاتالوگ و کتاب حتی برای گردشگران داخلی- که به‌دلیل تبلیغات کم محیطی درباره مکان‌یابی این جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی- از وجود بسیاری از آنها بی‌خبرند، مفید است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، «ویترین جاذبه‌های گردشگری» عنوان کتابی است که به قلم مظاهر علی‌پور و گلایل گلی‌پور توسط انتشارات توسعه‌دهندگان در اصفهان چاپ و منتشر شده است.

عکس روی جلد این کتاب نیز که در حدود 400 صفحه است، به شرکت توکاریل اختصاص دارد. این کتاب که با هدف آشنا کردن مردم- به‌ویژه فعالان بخش خصوصیِ اقتصادی- با جاذبه‌های گردشگری نوشته شده، قصد دارد نقش این متولیان صنعتی و نقش قطار در حافظه نوستالژیک تک‌تک علاقه‌مندان سفر را در رونق گردشگری به تصویر بکشد.

چراکه به‌ اعتقاد نویسندگان، جاذبه‌های گردشگری پیش‌شرط رونق کسب‌وکار در حوزه گردشگری هستند که در ایران فراوان وجود دارد.

ویترین جاذبه‌های گردشگری به معرفی نقاط گردشگری در استان‌ها با معرفی هتل‌ها، رستوران‌های معروف، جاذبه‌های طبیعی، اماکن تاریخی و جاذبه‌های فرهنگی همچون آداب و سنن آنها و جاذبه‌های صنعتی این شهرها پرداخته است.

با این مقدمه که علی‌رغم ظرفیت‌های بسیار بالای صنعت گردشگری در ایران، این صنعت از توسعه‌ای‌ در خور جایگاه آن بی‌بهره است، خواندن و لذت بردن از این کتاب چشم‌نواز را به شما مخاطبان گرامی پایگاه خبری-تحلیلی تین‌نیوز پیشنهاد می‌کنیم.

tokarail

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.