| کد خبر: 264018 |

هیات چینی به ایران آمد؛ طراحی واگن های مترو

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران از ورود هیات چینی به ایران خبر داد و گفت: قرار است در مورد طراحی ناوگان حمل ونقل و جزییات قراردادها بحث و بررسی صورت گیرد.

تین نیوز

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران از ورود هیات چینی به ایران خبر داد و گفت: قرار است در مورد طراحی ناوگان حمل ونقل و جزییات قراردادها بحث و بررسی صورت گیرد.

 

 به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محسن هرمزی معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران  سفر هیات 7 تا 8 نفره چینی به ایران خبر داد و گفت: این هیات به ایران آماده و حدود 2 هفته در کشور ما خواهند بود.

وی ادامه داد: در سفری که به چین داشتیم قرار شد چینی ها به ایران بیایند و در مورد طراحی ناوگان حمل ونقل و جزییات قراردادها بحث و بررسی صورت گیرد.

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه قرارداد ساخت 791 واگن با چینی ها بسته شده است، گفت: قرار است بخشی از واگن ها وارد و الباقی با انتقال تکنولوژی ساخته شود.

هرمزی از پرداخت، پیش پرداخت از سوی دولت اشاره کرد و گفت: در این دوره پول داده شد؛ قرارداد 791 واگن حدود 7 سال بلاتکلیف مانده بود.

وی در خصوص ساخت تراموا در تهران، گفت: بازدیدهای در این زمینه در چین داشتیم و قرار است موضوع مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران به ورود اتوبوس ها و تاکسی های برقی به تهران اشاره کرد و گفت: یکی از راه های رفع آلودگی هوا برقی سازی است و در این باره برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.