| کد خبر: 268742 |

ایران ایر ۳۴ فروند هواپیما دارد ​

عضو هیئت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که تعداد ناوگان هوایی ایران ۳۴ فروند است، گفت: هما با هواپیماهای ATR به ۱۴ شهر کم برخوردار پرواز دارد.

تین نیوز

عضو هیئت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که تعداد ناوگان هوایی ایران ۳۴ فروند است، گفت: هما با هواپیماهای ATR به ۱۴ شهر کم برخوردار پرواز دارد.

 

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، طاهر عبدالحی با اشاره به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در زمان حاضر ایران ایر 4 فروند هواپیمای ایرباس A300-600، دو فروند ایرباس A310-300 و 8 فروند هواپیمای ایرباس A320 Family دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این 13 فروند هواپیمای ATR، سه فروند هواپیمای فوکر100، سه فروند ایرباس 330، یک فروند ایرباس A300 و یک فروند هواپیمای بوئینگ باری 747 در ناوگان ایران ایر داریم.

وی با یادآوری این که با استفاده از هواپیماهای فعال ای تی آر پرواز به مناطق کم برخوردار را انجام می دهیم، گفت: بر این اساس ایران ایر به شهرهای پارس آباد مغان، ماکو، سبزوار، بجنورد، بوموسی، کلاله، گچساران، لامرد، جهرم، خوی، ایلام، جاسک، رفسنجان و سقز پرواز دارد.

بر اساس آمار منتشر شده سازمان هواپیمایی کشوری، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تا پایان سال گذشته 55 فروند هواپیمای فعال و زمین گیر در ناوگان خود داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.