| کد خبر: 259704 |

تاخیر بیش از ۹ ساعت پرواز نجف به تهران

یکی از پروازهای شرکت ایران ایر از مقصد نجف به تهران با تاخیر بیش از ۹ ساعت انجام شده؛ این در حالی است که هیچ یک از مسئولان این شرکت حاضر به پاسخگویی دقیق و کامل درباره علت تاخیر به مسافران نشدند!

تین نیوز

یکی از پروازهای شرکت ایران ایر از مقصد نجف به تهران با تاخیر بیش از ۹ ساعت انجام شده؛ این در حالی است که هیچ یک از مسئولان این شرکت حاضر به پاسخگویی دقیق و کامل درباره علت تاخیر به مسافران نشدند!

 

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، روز چهارشنبه ساعت 17:35 دقیقه پروازی به شماره 5318 (شرکت هواپیمایی ایران ایر) قرار بود از نجف به مقصد تهران حرکت کند که بالاخره با تاخیر بیش از 9 ساعت این پرواز حدود ساعت دو بامداد انجام می شود.

طبق اطلاعات بدست آمده در ساعت 20:00 مسئولان ایران ایر پس از 3 ساعت تاخیر اعلام می کنند که پرواز به زودی انجام خواهد شد اما پس از گذشته چند ساعت از این وعده هیچ خبری نمی شود.

مسافران این پرواز تقریبا 9 ساعت بلاتکلیف بودند تا اینکه بالاخره در ساعت 2 بامداد روز پنجشنبه پروازی که قرار بود روز چهارشنبه انجام شود، به سمت تهران حرکت می کند.

تاخیر در پرواز شرکت ایران ایر در حالی انجام شده که به گفته مسافران تمام پروازهای نجف به تهران توسط سایر شرکتهای هواپیمایی یا سر وقت یا با تاخیر یک ساعت انجام می شد.

نابسمانی در پروازهای شرکت ایران ایر مسبوق به سابقه است؛ به گونه که در تاریخ 8 مرداد یک پرواز از نجف به مقصد تهران توسط این شرکت هواپیمایی انجام شده که قیمت بلیط ها تا 4 میلیون اختلاف داشته است؛
طبق اخبار بدست امده در این پرواز برخی مسافرین بلیط را با قیمت 5 میلیون و 400 هزار تومان خرید و برخی دیگر تا قیمت 9 میلیون و 200 هزار تومان هم تهیه کرده اند.

عدم پاسخگویی مسئولان ایران هم نسبت به تاخیرها و هم نحوه فروش بلیط ها می طلبید تا مسئولان مربوط از جمله شخص وزیر و سازمان هواپیمایی کشور با اتخاذ تداببری مانع بروز چنین مشکلاتی شوند.

لازم به ذکر است همین حد از تاخیر شگفت انگیز همان روز در پرواز تهران به نجف هم رخ داده و پرواز ساعت 15 با تاخیری حدود ده ساعت بامداد روز بعد به مقصد نجف پرواز نموده است.

امید است شرکت هواپیمایی ایران ایر که نمایندگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است با تدابیری اقداماتی را در شأن نام بلند ایران و مسافران بیاندیشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.