| کد خبر: 138203 |

بیش از 50 درصد ناوگان تاکسی‌رانی سمنان به نوسازی نیاز دارد

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری سمنان عمر مفید هر تاکسی این شهرستان را 10 تا 12 سال اعلام کرد و گفت : بیش 50 درصد از ناوگان تاکسی‌رانی سمنان نیاز به نوسازی دارد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری سمنان عمر مفید هر تاکسی این شهرستان را 10 تا 12 سال اعلام کرد و گفت : بیش 50 درصد از ناوگان تاکسی‌رانی سمنان نیاز به نوسازی دارد.

مجید کاشی افزود: در شهر سمنان هزار و 70 تاکسی مجوز فعالیت دارند که بیش از 280 تاکسی برای نوسازی ثبت نام شده است که 177 دستگاه تاکنون نوسازی شده است و باقی خودروها در حال انجام مراحل برای دریافت تسهیلات است.
وی با اشاره به طرح واگذاری نقدی بدون جایگزین، ادامه داد : رانندگان خودورهای فرسوده می توانند با استفاده از این طرح خودروهای خود را اسقاط کنند و مبلغ را از مراکز اسقاط دریافت کنند.
وی تاکید کرد : خودروهای دیزلی درون شهری باید هرچه سریعتر برای ساماندهی سهمیه سوخت به پایگاه اینترنتی http://www.utcms.ir/ مراجعه و ثبت نام کنند تا سهمیه سوخت آن ها بر اساس صورت وضعیت کارکرد پرداخت شود.
کاشی تصریح کرد : سامانه ثبت‌نام، ساماندهی و تخصیص سوخت ناوگان باری و مسافری برای ثبت نام، ساماندهی و تخصیص سوخت به ناوگان حمل و نقل درون شهری راه اندازی شده است و دارندگان ناوگان حمل و نقل شهری باید برای دریافت سهمیه سوخت گازوییل در این سامانه ثبت نام و سپس برای دریافت پروانه فعالیت و اشتغال خود به شهرداری شهر مدنظر مراجعه کنند.
وی یادآور شد: این طرح از اسفند 95 اجرایی شده است و در صورت ثبت نام نکردن رانندگان در این سامانه سهمیه گازوییل آن ها از ابتدای شهریور کم خواهد شد.
مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد : در سمنان720 خودرو در این سامانه ثبت نام کرده اند که تا کنون برای 130 خودرو پروانه صادر شده است.
شهر سمنان یک هزار و 70 دستگاه تاکسی دارد.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.