| کد خبر: 167771 |

از امروز اجرایی شد:

◄ دستورالعمل جدید برای بهبود وضعیت کرایه‌های حمل کالا

از امروز مقررات جدیدی در شهرستان مبارکه در مورد حمل‌ونقل جاده‌ای کالا اعمال شده است که رضایت رانندگان و کامیونداران را به دنبال خواهد داشت و آن اجباری شدن الصاق مجوز سالن اعلام بار به بارنامه‌ها توسط شرکت‌های حمل‌ونقلی است.

تین نیوز

از امروز مقررات جدیدی در شهرستان مبارکه در مورد حمل‌ونقل جاده‌ای کالا اعمال شده است که رضایت رانندگان و کامیونداران را به دنبال خواهد داشت و آن اجباری شدن الصاق مجوز سالن اعلام بار به بارنامه‌ها توسط شرکت‌های حمل‌ونقلی است.

به گزارش تین‌نیوز، فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا در شبکه‌های اجتماعی خبری را منتشر کرده‌اند که طی آن اعلام شده است از امروز 20 خرداد ماه کلیه شرکت‌های حمل‌ونقل شهرستان مبارکه موظف هستند مجوز سالن اعلام بار را به بارنامه‌های صادر شده برای رانندگان الصاق کنند. 

بر اساس خبرهایی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، عدم اجرای این مقررات که از امروز اجباری شده است موجب بروز مشکل برای شرکت‌های حمل‌ونقل در مراحل تسویه و برخورد قانونی با متخلفان خواهد شد.

یکی از فعالان بخش حمل‌ونقل کالا در توضیح این موضوع به تین‌نیوز گفت: در مبارکه به دلیل وجود پایانه اختصاصی و همچنین بارهای انباری،  برخی بارها از جمله محصولات تولیدی مجتمع فولاد مبارکه توسط دلالان خریداری و به انبارها منتقل می‌شود و در زمان مناسب  بدون اعلام در سالن‌های اعلام بار، از این انبارها به مقاصد مختلف حمل می‌شود.

علیرضا سمنانی با بیان این‌که برخی از این بارها نیز در بورس عرضه و خرید و فروش می‌شوند، اظهار کرد: با مقررات جدید، تمامی این بارها برای حمل باید در سالن‌های اعلام بار عرضه شده و حمل آن از طریق سیستم توزیع انجام شود که بدین ترتیب دلالان امکان مانور نداشته و نتیجه این کار نیز بهبود وضعیت کرایه و بار است. 

به گزارش تین‌نیوز، این راننده خودمالک تاکید کرد: الصاق مجوز سالن اعلام بار بر روی بارنامه بدان معنی است که بار از داخل سالن بار دریافت شده و بارگیری قانونی بوده است.

به گفته وی این اقدام به دنبال در خواست تشکل‌های صنفی و با موافقت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و از سوی این سازمان ابلاغ شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    سلام خدمت همه همکاران ومسولین زحمت کش در خصوص پیگیریه کرایه ها اگر تمام استان ها بارها به صورت مجوز از سالن اعلان بار طبق تعرفه بارگیری و از گرفتن کمیسیون های زیاد جلوگیری شود و از کرایه های توافقی خودداری شود قدم بزرگی برای راننده ها برداشته میشود

  • عباس ایرانی 0 0

    با سلام خدمت سروران محترم باربریها در یک روزیکه بار زیاد اعلام میشود بلافاصله کرایه را توافقی وبالاتر از نرخ تعرفه اعلام میکنند و اینکار را رسم خودشان میکنند واسه روزهای کم بار اکر یک نرخ بدون کم یا زیاد شدن قطعی و واقعی بشود رسم کرایه توافقی برچیده میشود نرخ بصورت قانونی اجرا شود چه کامیون بیشتر از تعداد بار باشد یا بار بیشتر از تعداد کامیون باشد اکر چنین قانونی درست و عملی اجرا شود بطور خودکار واسطه دلال هم حذف میشود ممنون از توجه شما

  • حمل ونقل 0 0

    با سلام
    خذف دلال به صورت فیزیکی و عملی تنها با موظف نمودن شرکت های تولیدی جهت اعلام بار خودشان به سامانه اعلام بار(در صورت وجود) امکانپذیر است. ساخت شهرک های تخصصی حمل و نقل در شهر های صنعتی و بارپذیر و بار فرست می تواند به تخصصی شدن این امر مهم کمک شایانی نماید.